عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: تیام یک سال دیگر قرارداد دارد و خود او هم علاقمند به حضور در استقلال است و به طور حتم در این تیم ماندنی است.

علی جباری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیشنهاد میلیاردی عربستانی ها به مامه تیام گفت: تیام یک سال دیگر قرارداد دارد و خود او هم علاقمند به حضور در استقلال است و به طور حتم در این تیم ماندنی است و باشگاه با او قرارداد می بندد.

جپاروف علاقمند به حضور در استقلال است

او در مورد اینکه مطرح شده سپاهانی ها به دنبال جذب جپاروف هستند بیان کرد: باشگاه سعی بر این دارد که تمامی بازیکنان مورد نظر را حفظ کند و از طرفی جپاروف و دیگر بازیکنان دوست دارند در استقلال بمانند و مطمئنا این بازیکنان با وجود هواداران باشگاه را ترک نمی کنند و ماندن هم مشکلی ندارند.

برای فصل آینده نباید کم کاری کرد

جباری درباره وضعیت استقلال در فصل آتی عنوان کرد: مسلما با ماندن شفر و کادرش در استقلال، این باشگاه به مرحله ای رسیده که نباید کم کاری کند و همه انتظار دارند که استقلال به بهترین شکل نتیجه بگیرد. به این ترتیب همه باید دست به دست هم بدهیم تا روند به همین شکل ادامه پیدا کند. اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل هم سعی شان بر این است تا تمامی بازیکنان مورد نیاز را حفظ کنند و کارهارا به بهترین شکل انجام دهند.

امیدوارم استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی به یکدیگر نخورند

او در مورد رویارویی استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی بیان کرد: نظرم بر این است که این 2 تیم در این مرحله با یکدیگر روبرو نشوند و در مراحل بالاتر به یکدیگر بخورند. در هر صورت اگر قرعه کشی به نام استقلال و پرسپولیس در باید هر 2 تیم مجبور هستند که برابرهم بازی کنند. بچه های استقلال با روحیه ای که دارند در هر مرحله هم که با پرسپولیس روبرو شوند مشکلی برای بازی ندارند و آنها با حمایت کادر فنی و مدیریت می توانند نتایج خوبی را بدست آورند.

استقلال این شانس را دارد که ستاره سوم را کسب کند

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا استقلال می تواند ستاره سوم را کسب کند یا خیر افزود: استقلال این شانس را دارد که ستاره سوم را کسب کند البته تیم نواقصی دارد که باید رفع شود چرا که ما در خط دفاعی و میانی باید تغییرات را انجام دهیم و با این وجود امیدوارم بچه ها همین روند را به خوبی ادامه دهند .از طرفی کادر فنی هم درصدد است تا بازیکنان را از هر لحاظ آماده و آگاه کند. رسیدن به ستاره سوم دور از دسترس نیست و ما می توانیم این ستاره را اول با کمک خدا و سپس با حمایت های هواداران بدست آوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
ان شالله كه ستاره سوم رو درج مي كنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
ان شالله كه ستاره سوم رو درج مي كنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
استقلال سرور
آخرین اخبار