سرپرست فدراسیون ورزش کارگری از کسب 29 مدال توسط کارگران ایرانی در مسابقات جهانی فرانسه خبر داد.

کسب ۲۹ مدال در مسابقات جهانی توسط کارگران ایرانیجواد رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری، در گفتگو با حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اعزام اولین کاروان ورزش کارگری کشور به دومین دوره مسابقات جهانی شرکت‌ها، اظهار کرد: با توجه به تجربه اول اعزام کاروان ورزش کارگری به این مسابقات، قاعدتا چالش‌ها و مشکلات بسیاری در این مسیر وجود دارد.

وی افزود: با حضور و ورود بانک رفاه  کارگران، قسمت اعظم این مشکلات رفع شده است، اما اگر عملکرد ما به صورت حرفه‌ای باشد، به طور شک تمام مشکلات حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید در زمینه جذب حامی باید حرفه‌ای‌تر رفتار کرد، تصریح کرد: با این عملکرد، فدراسیون ورزش کارگری می‌تواند به سمت استقلال مالی سوق پیدا کند. زمانی که منابع مالی  تامین شود، کارها بهتر انجام خواهد شد، رویدادها بهتر اتفاق می افتد و در نهایت می‌توان به جامعه هدف مورد نظر به نحو مطلوب تری خدمات ارائه کرد.

رمضی، یادآور شد: عملکرد هدفمند مهم ترین موضوع پیش رو است. عملکرد هدفمند ناشی از بهره وری درست از انگیزه‌ها است، یعنی باید بتوانیم با اعزام تیم به خارج از کشور، بازخوردی مناسب را در کارخانجات خود وارد کنیم تا به مشارکت بیشتر کارگران، منتهی شود. این مهم اگر اتفاق بیافتد، بهترین اتفاق است.

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری، در پایان با اشاره به مقام آوردن تیم اعزامی، خاطرنشان کرد: کسب مدال هم کار ارزشمندی است، اما هدف اصلی، جذب مشارکت بیشتر کارگران است.اما با وجود اینکه سرپرست فدراسیون کارگری، امید آنچنانی برای کسب مدال نداشت، در پایان رقابت‌های جهانی شرکت‌ها که در لابول فرانسه برگزار شد، کاروان ورزشی ایران با کسب ۲۹ مدال (۱۹ طلا، ۷ نقره و ۳ برنز) به کار خود پایان داد.

گفتنی است، این دومین دوره بازی‌های جهانی شرکت‌ها با حضور ۴۵ کشور در ۲۷ رشته ورزشی بود که از دوم خرداد در لابول فرانسه آغاز شد و ۶ خرداد به کار خود پایان داد.

کاروان ورزشی ایران در نخستین حضور خود در مسابقات جهانی شرکت‌ها با ۶۵ ورزشکار زن و مرد در ۵ رشته ورزشی فوتسال، والیبال ساحلی، والیبال سالنی، دوومیدانی و تنیس‌روی میز در این رقابت‌ها شرکت کرده بود که در پایان این رقابت‌ها، کاروان ایران موفق به کسب ۲۹ مدال (۱۹ طلا، ۷ نقره و ۳برنز) شد.

تیم ایران در دومین دوره مسابقات جهانی شرکت‌ها در بخش زنان تنها با حضور ۵ ورزشکار زن (۳ ورزرشکار دوومیدانی و ۲ ورزشکار تنیس‌روی میز) شرکت کرده بود.

کاروان ایران صبح روز دوشنبه ۷ خرداد به کشور بازگشت.

انتهای پیام/

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.