مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌خواهیم با شکست دادن ازبکستان با حسی خوب به روسیه برویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رضا قوچان نژاد درباره ارزیابی اش از آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: خیلی خوشحالم که بار دیگر به تیم ملی اضافه شدم و در کنار سایر بازیکنان انگیزه زیادی دارم. همه برای جام جهانی آماده هستیم.

او ادامه داد: باید در تهران مقابل ازبکستان یک بازی خداحافظی برگزار کنیم. از مردم خواهش می کنم برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آزادی بیایند و از ما حمایت کنند. می خواهیم با نتیجه و حس خوبی به روسیه برویم و در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.

قوچان نژاد درمورد رقابتش با مهاجمان آماده حاضر در اردوی تیم ملی اظهار داشت: رقابت برای افزایش کیفیت تیم ملی خوب است. هرچه بازیکنان بهتری داشته باشیم کیفیت تیم ملی هم بالا می رود چراکه همه می خواهند برای قرار گرفتن در ترکیب بجنگند و از این لحاظ سطح تیم افزایش می یابد.

او ادامه داد: تمام نفرات برای قرار گرفتن در فهرست تیم ملی انگیزه دارند اما از همه مهم تر خوب نتیجه گرفتن تیم است. در مورد بازی کردن یا نکردن بازیکنان هم کی روش و کادر، فنی تصمیم می گیرند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درمورد اینکه با توجه به گروه سختی که در آن قرار گرفته ایم حمایت های لازم از تیم ملی انجام شده است یا خیر، تصریح کرد: هرچند گروه ما سخت است اما تمرکزمان روی تیم خودمان است. می دانیم ۳ بازی دشوار پیش رو داریم که البته با انجام چهار دیدار دوستانه پیش از جام جهانی می توانیم خودمان را آماده حضور در این مسابقات کنیم. اکنون همه مسائل مثبت است و کم کم تمام بازیکنان به اردو اضافه می شوند. همه روحیه خوبی داریم و پرانرژی هستیم. سایر امور هم دست خدا است.

انتهای پیام/

اظهارات رضا قوچان نژاد درباره تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار