تیم ملی ایران در دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان با پیراهن قرمز رنگ‌ حاضر می شود.

تیم‌ ملی ایران‌ با‌ پیراهن قرمر رنگ در مراسم خداحافظیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، دیدار دوستانه تیم ملی ایران و ازبکستان درحالی قرار است، فردا ( شنبه ) از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار شود که تمامی بازیکنان تیم‌ ملی در تهران حضور دارند و قرار است، کاوه رضایی، رامین رضاییان و سامان قدوس هم در استانبول به اردوی شاگردان کی روش اضافه شوند.

ازبکستان هم درحالی با هدایت تیمور ‌کاپادزه و بازیکنان جوانش به تهران آمد که لوبانوف، رشیدوف و جپاروف در فهرست این تیم‌ حضور ندارند و آنها آخرین تمرین شان را ساعتی پیش در ورزشگاه آزادی انجام دادند و آماده بازی با شاگردان کی روش هستند.

همچنین طبق درخواست فدراسیون فوتبال ایران، قرار است شاگردان کی روش فردا ( شنبه ) با پیراهن قرمز رنگ بازی کنند و ازبک ها هم سفیدپوش در زمین چمن حاضر شوند. همچنین طبق برنامه فدراسیون، مسئولان می خواهند در بازی فردا از پیراهن تیم ملی و همچنین از نماد رسمی ایران که برگرفته از یوز ایرانی است, رونمایی شود.

تیم ملی ایران که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می کند، حدود ۲ هفته ای می شود که تمرینات را آغاز کرده و اکنون هم تعداد بازیکنان به ۲۲ نفر می رسد و قرار است پس از برگزاری دیدار با ازبک ها و شرکت در مراسم بدرقه ( یکشنبه ۳۰ اردیبهشت )، دوشنبه راهی ترکیه شوند تا پس از بازی با تیم‌ ملی این کشور و یونان راهی روسیه و آماده شرکت در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال شود.

انتهای پیام/

ایران با پیراهن دوم مقابل ازبکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار