رئیس اداره منابع طبیعى و آبخیزدارى شهرستان بستک گفت:به بهره بردار محلى برای ترمیم و بازسازى سیستم پخش سیلاب دهنگ تسهیلات اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،حامد احمدپور رئیس اداره منابع طبیعى و آبخیزدارى شهرستان بستک از اعطاى تسهیلات به بهره بردار محلى برای ترمیم و بازسازى سیستم پخش سیلاب دهنگ خبر داد.

وی گفت: طرح سیستم پخش سیلاب دهنگ در پهنه اى به مساحت ٥٦ هکتار در سال ٨٣ اجرا شده و بر اثر سیلاب هاى سال  گذشته بخش هاى مختلف آن دچار آسیب شده است.

رئیس اداره منابع طبیعى و آبخیزدارى شهرستان بستک با اشاره به اینکه ٣٠ هکتار از عرصه هاى این سیستم با گونه هاى بومى کنار جنگل کارى شده است افزود: در این مرحله علاوه بر کاشت و استقرار کامل کنار محلى در مابقى عرصه براى تامین لوله، قطعات و تأسیسات مورد نیاز و همچنین آبیارى، داشت و نگهدارى نهال هاى کاشته شده برنامه ریزى شده است.

حامد احمدپور بر لزوم حفظ و نگهدارى از سازه هاى آبخیزدارى و پروژه هاى منابع طبیعى تاکید کرد و گفت: بهره برداران و جوامع محلى مى توانند در این زمینه ورود کنند و اداره منابع طبیعى و آبخیزدارى آمادگى هر گونه همکارى در چهارچوب قوانین و مقررات را دارد.

انتهای پیام/ف

ترمیم و بازسازى سیستم پخش سیلاب دهنگ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.