مراسم ازدواج شاهزاده «هری» در سایه نگرانی‌های شدید امنیتی و اقدامات ویژه برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم ازدواج ملکه انگلیس تحت تدابیر شدید امنیتی/ جمع‌آوری متکدیان از اطراف کاخ ویندزوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم ازدواج شاهزاده هری، نوه ملکه انگلیس امروز (شنبه) در سایه نگرانی‌های شدید امنیتی و با اجرای محدودیت‌ها و اقدامات ویژه برای تامین امنیت برگزار می‌شود.

انگلیس که در حدود یک سال اخیر با پنج حمله تروریستی از جمله در قلب لندن و در مجموع با 36 کشته و 377 زخمی ماه‌های خونینی را سپری کرده است به گفته مقامات امنیتی این کشور همچنان در معرض تهدید است و آنان نیز همچنان نگران تامین امنیت هستند.

پلیس انگیس اعلام کرد در حدود یک سال اخیر بازداشت افراد مظنون و مرتبط با اقدامات تروریستی با 58 درصد افزایش نسبت به سال 2016 به 412 فقره رسیده است.

همزمان با افزایش پیروزی بر تروریست‌ها در سوریه، نگرانی‌ها در انگلیس از بیم بازگشت تروریست‌های انگلیسی پیوسته به داعش نیز افزایش یافته است.

بر اساس آمارهای منتشرشده حدود 10 هزار نفر از اتباع اروپایی از جمله از انگلیس به صفوف داعش در سوریه و عراق پیوستند و اکنون بازگشت آنان به نگرانی بزرگ امنیتی به ویژه برای دستگاه‌های امنیتی و پلیس این کشورها تبدیل شده است.

ساعاتی پیش از برگزاری مراسم ازدواج شاهزاده هری با مگان مارکل، هنرپیشه آمریکایی، ضمن جمع‌آوری متکدیان از اطراف کاخ ویندزور (محل برگزاری مراسم)، اعلام شد سه هزار نیروی پلیس و امنیتی همراه با پلیس‌های لباس شخصی و نیز تک‌تیراندازها در ساختمان‌های اطراف محل برگزای این مراسم مستقر شده‌اند و اوضاع امنیتی را زیر نظر دارند.

رسانه‌ها در انگلیس اعلام کردند 30 میلیون پوند برای تامین امنیت این مراسم ازدواج سلطنتی از جیب مالیات‌دهندگان هزینه شده است.

انتهای پیام/

برقراری تدابیر شدید امنیتی در انگلیس برای برگزاری مراسم ازدواج شاهزاده هری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی جالب بود مبارک باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی جالب بود
آخرین اخبار