در آستانه برگزاری مراسم جشن ازدواج نوه ملکه انگلیس، پلیس این کشور تدابیر امنیتی بی‌سابقه‌ای را به اجرا گذاشته است.

تشدید تدابیر امنیتی در انگلیس در آستانه جشن ازدواج سلطنتیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در آستانه برگزاری مراسم جشن ازدواج عضو خاندان سلطنتی انگلیس، پلیس این کشور تدابیر امنیتی بی‌سابقه ای را برای پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه ای در جریان برگزاری این مراسم به اجرا گذاشته است.

قرار است شاهزاده هری که جوان ترین فرزند ذکور شاهزاده چارلز، ولیعهد انگلیس از ازدواج وی با پرنسس دیاناست، ماه آینده میلادی در قلعه وینزر در بارکشر در جنوب شرقی انگلیس با مگان مارکل، بازیگر آمریکایی ازدواج کند.

نیروهای پلیس منطقه روز پنج شنبه با استفاده از سگ‌هایی که برای یافتن مواد منفجره آموزش دیده اند، به بازرسی مکانهایی پرداختند که جشن در آنجا برگزار خواهد شد. یک مامور پلیس در این باره گفت "امروز برای واحد تجسس یک روز کاری معمولی بود. ما به گشت زنی در مرکز شهر وینزر پرداختیم که یک جاذبه گردشگری مهم در کشور ماست. ما سگ هایی را با خود بیرون آورده ایم که برای یافتن مواد منفجره آموزش دیده اند تا مطمئن شویم خیابانها برای حضور گردشگران و بازدیدکنندگان امن هستند."

وی افزود این کاری است که ما مرتبا انجام می دهیم اما بی تردید در آستانه برگزاری جشن ازدواج سلطنتی تمهیدات امنیتی بیشتری تدارک می بینیم تا از وقوع هرگونه حادثه ای پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/

تمهیدات پلیس انگلیس برای عروسی شاهزاده هری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار