امام جمعه دزفول گفت: مسئولان نسبت به گران فروشی‌های اخیر توجه داشته باشند و با عوامل گران فروشی برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی،  امام جمعه دزفول بیان داشت :برخی افراد با سوء استفاده از اوضاع اقتصادی کشور به بهانه گران شدن دلار برخی اجناس که ربطی به دلار ندارد را نیز گران می فروشند.

وی افزود: نفوذی دشمن هستند باید شناسایی شوند و از مسئولیت برکنار شوند ولی برخی مسئولان انقلابی هستند و حاضرند تا پای جان از منافع نظام دفاع کنند که در گزینش ها باید از آن ها استفاده شود.

قاضی دزفولی عنوان کرد:وقتی از پیمانکار غیربومی استفاده می شود پیمانکار نیز کارگر غیربومی جذب می کند و جوانان دزفول بیکار می مانند لذا مسئولان باید نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر حل مشکل خوابگاه برای دانشجویان گفت: کمبود خوابگاه برای دانشجویان از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی دزفول اعلام شد از نیکوکاران تقاضا می شود نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

امام جمعه دزفول در پایان گفت:خواسته های ترامپ بازدید از اماکن نظامی ایران،متوقف کردن فعالیت های هسته ای ایران،گنجاندن محدودیت موشکی ایران در برجام و پایان دادن به فعالیت های ایران در منطقه بود بنابراین نباید اشتباهات گذشته در برجام تکرار شود زیرا اروپا نیز هدفی جز تقویت اسرائیل و کنترل ایران ندارد .

انتهای پیام/م

برخورد جدی با گران فروشان لازم است

برچسب ها: نماز جمعه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.