برترین بازیکنان مسابقات والیبال لیگ برتر باشگا‌ه های مردان استان کرمان معرفی شدند.

علی اکبر ثابتی پور، رییس هیئت والیبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان به برگزاری رقابت های لیگ برتر والیبال استان کرمان اشاره کرد و گفت: پرونده رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگا‌های استان کرمان در سال ١٣٩٦ با قهرمانی تیم نوید پسته سیرجان بسته شد.

وی با اعلام اینکه این رقابت‌ها با حضور ١٢تیم در دو گروه به صورت دوره‌ای از اوایل اسفندماه ٩٦ آغاز شد، افزود: در نهایت چهار تیم برتر این رقابت‌ها مشخص شدند.

ثابتی پور افزود: بر این اساس، باشگاه‌های نوید پسته سیرجان، گاز بافت، فولاد ایرانیان سیرجان و فولاد ایرانیان زرند به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها با حضور مسئولان از تیم‌های برتر، بازیکنان برتر، مسئولان برگزار و پیشکسوتان با اهدای جام قهرمانی، مدال قهرمانی، حکم قهرمانی، لوح سپاس و جوایز نقدی تقدیر شد.

ثابتی پور به معرفی برترین بازیکنان مسابقات والیبال لیگ برتر باشگا‌ه های والیبال استان کرمان اشاره کرد و یادآور شد: بر این اساس، رسول شهسواری به عنوان بهترین لیبرو، محمد رضی پور بهترین مدافع، الیاس محمد خانی بهترین مهاجم، احد حسن زاده بهترین پاسور، محمد جواد جعفری، بهترین پشت خط زن و حسن وحیدی به عنوان بهترین سرویس زن معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

برترین والیبالیست های رقابت های لیگ برتر استان کرمان معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار