با بسته خبری جمعه 21 اردیبهشت ماه 97، کاری از باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تجلیل از برترین ها و پیشکسوتان راگبی کرمان در ساری، معرفی نفرات برتر مسابقات مردان آهنین در بردسیر، صعود کنندگان مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال کرمان و پایان رقابت هاى كاراته، ليگ كوميته تيمى در کرمان از جمله اخباریست که در این بسته به آنها پرداخته شده است.

 

تجلیل از برترین ها و پیشکسوتان راگبی کرمان در ساری

طی مراسمی از کمیته بانوان راگبی کرمان به عنوان کمیته ی برتر سال 96 به همراه پیشکسوتان این رشته در ساری تجلیل شد.

فیروزه ابراهیمی، نایب رییس کمیته راگبی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  گفت: مراسم تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان ورزش و معرفی برترین های سال 96 راگبی کشور به میزبانی استان مازندران، شهرستان ساری برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم، کمیته بانوان راگبی کرمان به عنوان کمیته برتر سال 96 معرفی شد.

ابراهیمی تصریح کرد: از فرزاد ایرانمنش به عنوان رییس کمیته، فیروزه ابراهیمی پیشکسوت و عضو کمیته بانوان، مرتضی رسولی، رضا سلطان زاده و مجتبی فضل جو به عنوان پیشکسوتان این رشته در این مراسم تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

معرفی نفرات برتر مسابقات مردان آهنین در بردسیر

مسابقات مردان آهنین شهرستان بردسیر در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات مردان آهنین شهرستان بردسیر در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم با حضور ۸ شرکت کننده نهایی پیگیری شد.

در پایان این دوره از رقابت ها، سجاد کلانتری اول شد و علیرضا بردسیری و محمدرضا جهانشاهی به ترتیب عناوین دوم و سوم رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

این رقابت ها با همکاری و حمایت اداره ورزش و جوانان و شهرداری بردسیر برگزار شد.

انتهای پیام/ب

 

صعود کنندگان مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر کرمان

۴ تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان کرمان، جام شهید محسن حججی مشخص شدند.

علی اکبر ثابتی پور، رییس هیئت والیبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  گفت: مرحله‌ی گروهی لیگ برتر والیبال استان کرمان با شرکت ۱۲ تیم در ۵ هفته به پایان رسید تا سرانجام تکلیف ۴ تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه در گروه "الف" تیم فولاد سیرجان ایرانیان توانست به عنوان سر گروه به مرحله نیم نهایی صعود کند، افزود: دیگر تیم صعود کننده از این گروه، فولاد زرند ایرانیان به عنوان دوم گروه، توانست به مرحله نیم نهایی صعود کند.

ثابتی پور با اعلام اینکه در گروه "ب" نیز تیم نوید پسته سیرجان به عنوان اول گروه به مرحله نیم نهایی صعود کرد، یادآور شد: تیم دوم هم گاز بافت بود که به مرحله نیم نهایی صعود کرد تا چهار تیم برتر این مسابقات مشخص شوند.

 وی تصریح کرد: در مرحله نیم نهایی فولاد زرند ایرانیان به مصاف نوید پسته سیرجان می‌رود و فولاد سیرجان ایرانیان مقابل گاز بافت حاضر می‌شود.

ثابتی پور تصریح کرد: زمان دو مسابقه نیمه نهایی به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ب

 

پایان رقابت هاى كاراته، ليگ كوميته تيمى در کرمان

رقابت های کاراته، لیگ کومیته تیمی باشگاه هاى كرمان جام شهداى كارگر در شهر اختیار آباد به کار خود پایان داد.

احمد امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  گفت: رقابت های کاراته، لیگ کومیته تیمی باشگاه هاى كرمان كه از ٦ بهمن ماه سال گذشته در شهر اختیار آباد آغاز شده بود،  امروز به ايستگاه پايانى رسيد .

وی افزود: در آخرین دیدارها 9تیم از شهر کرمان حضور داشتند.

امیری تصریح کرد: این مسابقات در رده نوجوانان با شرکت100 نفر  و 9 تیم بین باشگاه های شهر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار