بسيج دانشگاه چمران طي بيانيه اي اعلام كرد: جبهه استکبار در هر زمان و از هر راهی که بتواند خشم جنون آمیز خود را نشان می دهد اما در نهایت گرفتار آتش برافروخته خود می شود .

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ متن كامل بيانيه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران به شرح زير است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

اسلام عزیزتر از آن است که ما خوف داشته باشیم که خودمان و یا جوانانمان در راه او شهید شوند. اسلام شهیدان زیاد داشته است، امیرالمؤمنین - سلام الله علیه – شهید اسلام است و برای اسلام شهادت پیدا کرد. حسین بن علی در راه اسلام شهید شد.

ما باکی از شهادت نداریم، ماباکی از کشته شدن نداریم.( صحیفه امام جلد 6 صفحه 270)

بار دیگر شاهد برگی دیگر از مثنوی هفتاد من سلسله جنایات جبهه استکبار علیه حرکت همه جانبه و پر شتاب انقلاب اسلامی بودیم.

آری، در ظاهر امر هدف این حرکت مذبوحانه اخلال در برنامه هسته ای جمهوری اسلامی است امّا همه نیک می دانیم مقصود اصلی همانا مخاصمه با جوهره انقلاب اسلامی است .

چرا که نظام اسلامی پرچم دار حرکت توحیدی انبیاء و دشمن آشتی ناپذیر ظالمان و مستکبران عالم و حامی همیشگی مظلومین و مستضعفین و مدافع آزادی حقیقی همه ی مردم جهان است.

این است که جبهه استکبار در هر زمان و از هر راهی که بتواند خشم جنون آمیز خود را نشان می دهد اما در نهایت گرفتار آتش برافروخته خود می شود و انقلاب دائما بسیط و عمیق تر می شود.

« یریدون لیطفئو نورالله بافواههم والله متم نوره و لو کره المشرکون» ضمن محکومیت ترور دانشمند هسته ای کشورمان و عرض تبریک وتسلیت به خانواده های شهدا و درخواست صبر و اجر جزیل از خداوند متعال، توجه ملت شریف انقلابی و مسئولین محترم را به نکات ذیل جلب می نماییم:

1- در درجه اول ترور دانشمند بسیجی شهید مصطفی احمدی روشن یک پیام روشن دارد و آن این که با وجود ادعاهای گزاف جبهه استکبار، آمریکا و اذناب او در کارگر افتادن تحریم های به اصطلاح «بی سابقه و کمر شکن» و ایجاد «فشار مضاعف» بر ملت ایران ناکام مانده اند و از نتایج حاصله راضی نبوده و در نتیجه به این حرکت مذبوحانه روی آورده اند که به واقع با این اقدام کوس شکست و رسوایی خود را سر داده اند.

2- قطعاً دهن کجی آمریکا، انگلیس و سگ نگهبان آنان رژیم غاصب صهیونیستی در ترور دانشمند هسته ای ما در دومین سالروز شهادت شهید دکتر علیمحمدی پاسخی کوبنده خواهد داشت که همانا پافشاری و تسریع هر چه بیشتر در برنامه های علمی کشور به ویژه در زمینه هسته ای و هم چنین برگزاری انتخاباتی پر شور و دشمن شکن در حوزه داخلی و موج بیداری اسلامی و تحولات پی در پی در کشورهای منطقه به نفع جبهه انقلاب اسلامی در حوزه بین المللی از جمله آن هاست و به واقع این ترور و موارد مشابه حرکتی انفعالی در برابر این تحولات خانه برکن استکبار است.

3- مسئولین دستگاه قضایی و دیپلماسی کشور با توجه مواضع رسمی مقامات آمریکا و انگلیس مبنی بر ترور مسئولین و دانشمندان جمهوری اسلامی پی گیری های جدی قضایی را دنبال کنند و تروریسم دولتی نهادینه شده در این دو دولت را برای افکار عمومی جهان برملا سازند.

4- همچنان که حساسیت مسئله امنیت کشور با توجه به نزدیکی انتخابات مورد تأکید رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) قرار گرفته بود، امروز شاهد این اقدام کور بودیم و چه بسا این ترور سرآغازی برای حرکت های جنایتکارانه بعدی باشد. چه اینکه صریحا در بند بند پروژه ضدانقلابی «هدیه 60» آمده است.

بنابراین در مقطع کنونی کشور نیازمند هوشیاری مضاعف از جانب آحاد مردم و مسئولین است و بدون شک برخورد قاطع و سریع دستگاه های امنیتی راه هرگونه بهره برداری را بر دشمن خواهد بست.

5- دشمن به خیال خام خود گمان می کند با حذف فیزیکی دانشمندان هسته ای می تواند خللی در روند رو به رشد این فناوری بومی به وجود آورد اما نگاه ما به شهادت همان است که امام (ره) تصریح می کردند که « شهادت یک هدیه است از جانب خدای تبارک و تعالی برای آن کسانی که لایق هستند و دنبال شهادت باید تصمیم ها قوی تر شود. »

از این رو درخواست ما از جهادگران عرصه علمی و به ویژه فناوری هسته ای با عزمی محکم تر به راه خود که راه عزت کشور و اسلام است ادامه دهند.

مسئولین محترم با توسعه کمی و کیفی گسترده در محققین دانش هسته ای و زمینه های خاص مشابه کشور را به نقطه ای برسانند تا دندان طمع دشمنان قسم خورده ما در ترور دانشمندانمان شکسته و از ریشه کنده شود.

جبهه استکبار بداند: اینک که انقلاب اسلامی با نهایت عزت و اقتدار در تمامی عرصه ها خصوصا عرصه علمی دوران «بدر و خیبر» خود را بسر می برد ما افسران جوان جنگ نرم در ادامه راه این شهدای عزیز و در لبیک به فرمان جهاد علمی سید خراسانی خویش لحظه ای فروگذار نخواهیم کرد... درود خداوند و سلام امت اسلامى بر اين خط سرخ شهادت.

و رحمت بى‏پايان حق تعالى بر شهيدان اين خط در طول تاريخ. و افتخار و سرفرازى بر فرزندان پرتوان پيروزى آفرين اسلام و شهداى راه آن.

و ننگ و نفرت و لعنت ابدى بر وابستگان و پيروان شياطين شرق و غرب، خصوصاً شيطان بزرگ، امريكاى جنايتكار كه با نقشه‏هاى شيطانى شكست خورده خود گمان كرده ملتى را كه براى خداوند متعال و اسلام بزرگ قيام نموده …. مى‏تواند سست كند و يا از ميدان به در برد. ( صحیفه امام جلد 15 صفحه)/خ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار