دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر خراسان رضوی گفت:نقشه راه امر به معروف ونهی از منکردر خراسان رضوی بر اساس راهبرد‌های مقام معظم رهبری تبیین شده و در حال اجراست.

احیای امر به معروف ونهی از منکر بر اساس راهبرد‌های مقام معظم رهبری در حال اجراست. به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ عبدالله ارجاعی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: برای این نقشه 1000 ساعت کار کارشناسی با کمک استادان استانی وملی انجام شده است که در قالب سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت وبلند مدت اجرا میشود.

وی گفت:در حال حاضر در سال سوم برنامه میان مدت قرار داریم و در دستگاه‌های استان دو موضوع را مد نظر قراردادیم اول برنامه عمومی که شامل برنامه‌ها وسیاست‌های ابلاغی ستاد است و برنامه‌های اختصاصی که شامل پیشنهاد برنامه سالانه شورا واراِئه به ستاد است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر خراسان رضوی افزود: خراسان رضوی صاحب اولین مرکز آموزش‌های تخصصی امر به معروف ونهی از منکر کشور با هیئت علمی در سطح ملی است.

ارجاعی ادامه داد: شورا‌های فعال استان از 35 شورا به 60 شورا رسیده است و اشتراک فکری وهم افزایی باعث بهتر شدن وضع امر به معروف ونهی از منکر در استان می‌شود.

انتهای پیام//ز. ج


برگزاری جلسه ستاد امر و به معروف و نهی از منکر در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.