امام جمعه مشهد گفت: در موقعیتی که دشمنان بدنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند حفاظت از اصل دین و اسلام در حوزه امربه معروف ونهی ازمنکر واجب است.

حفاظت اصل دین و اسلام در حوزه امربه معروف ونهی ازمنکر واجب استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت الله سید احمد علم الهدی در جمع طلایه داران معروف افزود:تشکیل نهاد طلایه داران در اجرای فریضه الهی امربه معرف و نهی از منکر یک حرکت عظیم تشکیلاتی و سازماندهی برای انجام این فریضه است.

وی گفت:  آمران به معروف و ناهیان از منکرنباید نسبت به ارزش‌های اسلامی و اجتماع بی تفاوت باشند.

امام جمعه مشهد افزود: موقعیت حساسی در کشور داریم و کفر جهانی برای خشکاندن ریشه دین به صورت یک ملت واحده درآمده و شما طلایه داران با برخورد آگاهانه و سنجیده با هر ناهنجاری اجتماعی برخورد کنید.


انتقاد دادستان مشهد از اجرایی نشدن ابلاغیه ستاد احیاء امر به معروف در کشور


دادستان مشهد هم در این همایش گفت:هر زمانیکه سیاست از دیانت جدا شد خواب دشمنان تعبیر و مشکلی برای انقلاب اسلامی پیش می‌آید و این جدایی در موقعیت انتخابات بیشتر میشود و در مواردی بعضی سیاسون برای دریافت رای بیشتر از دیانت جدا میشوند.

غلامعلی صادقی با انتقاد از اجرایی نشدن ابلاغیه ستاد احیاء امر به معروف در کشور افزود: مجلس شورای اسلامی تصویب و شورای نگهبان تنفیذ کرده است، اما دولت هنوز این مصوبه را ابلاغ نکرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم در ادامه  گفت: طلایه داران امربه معروف ونهی ازمنکر از شهریور امسال کار عملیاتی خود رادر مشهد و ۱۴ شهرستان استان آغاز کرده است.

سید عبدالله ارجاعی افزود: در ۲۱۰ منطقه مشهد با حضور ۲ هزار و ۱۰۰ نفر نیروی آموزش دیده کار شروع شده است و تا پایان سال آینده این نیرو‌ها به ۲۱۰ هزار نفر خواهند رسید.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین وفایی مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد و حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی مسئول گزینش ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر و سعیدی رییس امر به معروف و نهی ازمنکر منطقه ثامن گزارشی از عملکرد حوزه خود ارایه دادند.

انتهای پیام //ز. ج
 

برگزاری همایش طلایه داران معروف در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.