مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از حمایت ۱۷ هزار خیر از ایتام این استان خبرداد.

 موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در حاشیه نشست خبری جشن رمضان درگفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ یتیم زیر ۱۵ سال تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی و ۱۷ هزار خیر، حامی آن‌ها هستند.

موسی نژاد افزود: همچنین در طرح محسنین بیش از ۵ هزار یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان مرکزی هستند که ۶۰۰ نفر شان هنوز حامی ندارند و نیازمند کمک خیرین هستند که ماه رمضان بهترین فرصت برای خیرین در حمایت از فرزندان محسنین است.

وی اضافه کرد: طرح اکرام ایتام و اطعام محرومین از دیگر طرح‌های این اداره کل در ماه مبارک رمضان است که امسال در حوزه اطعام سبد کالای جیره خشک در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

برپایی نمایشگاه توانمندی کارآفرینان کمیته امداد استان مرکزی در ماه رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی همچنین از برپایی نمایشگاه توانمندی کارآفرینان کمیته امداد این استان بمدت ۱۰ شب در بوستان ملت اراک در ماه رمضان خبر داد و گفت: این امر بستر مناسبی برای ارائه توانمندی‌های کارافرینان و حضورمردم برای حمایت از این افراد است.

وی بیان کرد: سال گذشته ۶ میلیارد تومان زکات در سطح استان مرکزی جمع آوری شده است که باید امسال هم از ظرفیت مساجد، روستا‌ها و محله‌ها برای جمع آوری زکات و فطریه و رساندن آن‌ها به دست نیازمندان بهره بگیریم.

موسی نژاد طرح کوثر، طرح رضوان، طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و طرح شفا را از دیگر طرح‌های این اداره کل در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

انتهای پیام /ج

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.