معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم در مجلس در حال رسیدگی است.

رویکرد لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم تقویت نهادهای داخلی استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره لوایحی که در مجلس بررسی می شوند، گفت: لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم در مجلس در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: رویکرد لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم تقویت نهادهای داخلی است؛ مثلا قضات در برخی موارد با خلأ قانونی در برخورد با مجرمان مواجه بودند.

امیری با اشاره به لایحه تقدیمی دولت به مجلس، گفت: در این لایحه تشخیص سازمان های آزادی بخش با سازمان های تروریستی بر عهده شورای عالی امنیت ملی قرار داده شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره برجام افزود: برجام تنها موضوع دولت نیست بلکه موضوع نظام جمهوری اسلامی است.

امیری تصریح کرد: همانگونه که در تصویب برجام اراده جمهوری اسلامی وجود داشت در موقعیت فعلی هم مواضعی که رئیس جمهور بعد از خروج ترامپ از برجام اعلام کرد حتما نیاز به عزم ملی، حمایت مردمی و مجلس دارد.

وی اضافه کرد: در این وضعیت اتحاد و انسجام برای دولت اهمیت زیادی دارد؛ بخشی از این موضوع به مجلس برمی‌گردد که روح حاکم بر لن تعامل با دولت و درک وضعیت کشور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: پیش بینی من این است که مجلس هم در جهت تامین منافع و انسجام ملی با دولت همکاری می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار