معاون رئیس جمهور گفت:خروج ترامپ از برجام قابل پیش‌بینی بود و برنامه‌هایی در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصاد اندیشیده شده است.

خروج آمریکا از برجام در اقتصاد ما تاثیری ندارد/ترامپ و کاخ سفیدنشینان ملت ایران را نشناخته‌اندحسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: موضوع خروج آمریکا از برجام از مدت‌ها قبل مطرح بود و در این زمینه به احتمال‌های مختلف هم پرداخته‌ایم.

وی ادامه داد: دولت و سایر نهادهای ذیربط در جمهوری اسلامی برای هر احتمالی، اقداماتی کارشناسی را انجام دادند و سناریوهای متناسبی طراحی کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: خروج ترامپ از برجام قابل پیش بینی بود و برنامه‌هایی در زمینه‌های مختلف از جمله در حوزه اقتصاد اندیشیده شده است.

امیری با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام مشکلی برای اقتصادمان  ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: مجلس، دولت، قوه قضائیه و همه نهادها و دستگاه ها در کنار یکدیگرند و در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ترامپ و تیمش مردم ما را نشناخته‌اند، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده هرگاه دشمنان علیه ما برنامه‌ریزی کردند ملت ایران با هر قومیت، گویش و تبار سیاسی برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی کنار هم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
ما آمریکارا زیرپا له کرده وخواهیم کرد تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
تنها راه نجات کشور کار است باید فعالیتهای دانش بنیان و تولیدی بیشتر بشه همه باید خودشان را ملزم به کار بدانند.باید به داخل توجه کنیم امید به دشمن عین حماقت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
کشوری با این همه منابع رو زمینی و زیرزمینی با نیروی انسانی جوان نباید به دشمنان خود چشم دوخته باشه با مدیریت کار آمد و جهادی میتوان تمام مشکلات را به یاری خدا پشت سر گذاشت.
آخرین اخبار