معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز، تاکید کرد: روابط عمومی ها باید نگاه حرفه ای به موضوعات داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات با حضور در روابط عمومی این وزارتخانه، از تلاش های کارکنان روابط عمومی تقدیر کرد.

وی در جمع مدیران و کارکنان روابط عمومی با اشاره به اینکه در سال گذشته اقدامات مناسبی در سطح وزارتخانه و شرکت ها و سازمان های تابعه انجام شده است، افزود: روابط عمومی زبان گویا و بلیغ این اقدامات و فعالیت ها است.

راسخ تصریح کرد: بسیاری از اقدامات و موضوعات اگر به درستی مستند سازی و اطلاع رسانی نشود، شاید آن اثرگذاری را در جامعه نداشته باشد و اطلاع رسانی مناسب وظیفه مهمی است که روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شایستگی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی امروزه در بسیاری از امور نقش ایفا می کند، افزود: به همین علت باید در این حوزه نگاه حرفه ای وجود داشته باشد و در غیر این صورت امکان موفقیت نداریم و این نگاه حرفه ای در روابط عمومی وجود داشته است.

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه موضوع اقتصاد دیجیتال و اشتغالزایی از اولویت های این وزارتخانه است، به کارکنان روابط عمومی توصیه کرد: در حوزه اقتصاد دیجیتال برای مردم اطلاع رسانی و شفاف سازی شود تا بتوانیم گام های مثبت و موثری در این حوزه برداریم.

راسخ در بخش دیگر از سخنان خود به اقدامات انجام شده در حوزه نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: در این حوزه طوری برنامه ریزی شده است که نیروی انسانی دغدغه ای نداشته باشد و بتواند وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهد.

در پایان این مراسم با اهدا گل از کارکنان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات تقدیر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار