فرمانده پدافند هوایی شرق کشور گفت: برای حفاظت از آسمان کشور و رفع تهدیدات در شرق کشور ۳۰۰ نقطه پدافندی تعریف و فعال شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛علی اکبر عباسی تجدد فرمانده پدافند هوایی شرق کشور در جلسه شورای اداری گناباد با اشاره به این که منطقه پدافند هوایی شرق کشور حدود ۴۳۰ هزار کیلومتر مربع را تحت پوشش دارد گفت:برای حفاظت از آسمان کشور و رفع تهدیدات در شرق کشور ۳۰۰ نقطه پدافندی تعریف و فعال شده است.

وی افزود: دشمن در حال جایگزین کردن داعش به جای طالبان در افغانستان است تا مرز‌های شرق را مانند غرب کشور ناامن کند، ولی نیرو‌های نظامی کشورمقابل این توطئه خواهند ایستاد، دشمن در این سال‌ها حتی به دنبال تفرقه بین ارتش و سپاه بود که با هوشمندی فرماندهان این دو نهاد تیر دشمن به سنگ خورده است.

فرمانده پدافند هوایی شرق کشور گفت: در مرکز پدافند هوایی شهید علایی گناباد سایت راداری و سایت موشکی راه اندازی شده و چند سایت دیگر نیز راه اندازی خواهد شد و با اقدامات صورت گرفته و پیشرفت ۸۰ درصدی، به زودی مرکز آموزشی پدافند هوایی در گناباد راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام// ز.‌ی
 


صحبت‌های فرمانده پدافند هوایی شرق کشور در جلسه شورای اداری گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر دریادل
۱۴:۵۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود به تمامی رزمندگان اسلام. باید در منطقه شرقی کشور امکانات و تجهیزات بیشتری تدارک دیده شود تا دشمنان و منافقین حتی فکر نفوذ به کشور ایران نداشته باشند. درود خدا به روح پاک شهیدان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید تجربه مردم سوریه در مبارزه و شکست داعش به مردم افغانستان منتقل شود