با حضور فرماندهی پدافند هوایی شمال شرق کشور مراسم تحلیف بیش از ٥٠٠ نفر از کارکنان وظیفه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مشهد برگزار شد.

تحلیف کارکنان وظیفه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  فرمانده پدافند هوایی شمال شرق کشور در این مراسم گفت:: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تفرقه افکنی بین مذاهب مختلف أز جمله شیعه و سنی سعی در نفوذ بین این مذاهب را در سر دارند و شما جوانان باید بیش از پیش هوشیار باشید.

سرهنگ سید محمد احمدیان پور ادامه داد: جوانان توانمند ایرانی همیشه و در همه عرصه‌های مهم با ایمان و اعتقاد راسخی که به نظام و رهبری دارند این توطئه‌های شوم دشمنان نظام را خنثی می‌کنند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه امروز مسؤلین نظام با درایت و تفکر انقلابی که دارند اجازه هیچ گونه دخالتی از سوی دشمنان نظام را به کشور نخواهند داد.

ادای احترام به خانواده‌های شهدا، ایثارگران، إعطای نمادین سر دوشی به نمایندگان سربازان آموزشی، ارائه گزارش فعالیت‌های آموزشی در طول این دوره، معرفی یگان‌های نمونه در زمینه‌های نماز آموزی، رزم‌های انفرادی و همچنین تقدیر از فرماندهان و سربازان نمونه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 
انتهای پیام // م.. ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.