معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان گفت: بیش از 240 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری و به کارنجات آرد و سیلوها ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا عبیات، معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان با اشاره به خرید 721 هزار تن گندم از کشاورزان استان بیان داشت: هر کیلوگرم گندم به قیمت یک هزار و ۳۰۰ تومان از کشاورزان خوزستانی خریداری شد.

وی با بیان اینکه خرید گندم در خوزستان از 14 فروردین ماه آغاز شده افزود: طی 41 روز کاری و تا 24 اردیبهشت ماه، از 721 هزار تن گندم خریداری شده از گندمکاران، 246 هزار تن از این محصول بارگیری و به کارخانجات آرد و سیلوها ارسال گردید.

عبیات، بیش ترین میزان خرید را مربوط به 4 شهر شوش با 103 هزار و 800 تن، شوشتر با 102 هزار و 500 تن، حمیدیه 69 هزار تن و اهواز حدود 62 هزار تن است اظهار کرد: شهرهای ایذه و اندیکا نیز برای برداشت گندم و خرید آن آماده هستند.

معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان در ادامه اذعان داشت: تا 24 اردیبهشت ماه سال جاری 28 هزار تن کلزا نیز خریداری و 23 هزار تن آن به کارخانجات روغن‌کشی ارسال شده است.

وی پیش بینی کرد تا امروز، 26 اردیبهشت ماه730 هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی از کشاورزان خریداری شود و 260 هزار تن آن برای ارسال به کارنجات آرد و سیلوها بارگیری و حمل گردد.

رضا عبیات قیمت خرید هر کیلوگرم گندم از کشاورزان را در سال جاری یک هزار و 300 تومان و هر کیلوگرم کلزا را 2 هزار و 866 تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

خرید گندم از کشاورزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.