مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۲۵ نفر گرفتار در سیل امداد رسانی کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ محسن نجات مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به ۲۲۵ نفر گرفتار در سیل شهرستان‌های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و راز و جرگلان در ۲۴ ساعت گذشته امداد رسانی کرد و آن‌ها را اسکان داد.
وی اظهار کرد: ۹ تیم عملیاتی امداد و نجات با ۵۲ نجاتگر در امدادرسانی و کمک به افراد گرفتار در سیل این شهرستان‌ها مشارکت داشتند.
نجات افزود: پنج تیم امدادی با ۳۵ نفر امدادگر در روستا‌های بخش قوشخانه، قلهک علیا و سفلا، دده خان، باغ، حصار ینگی قلعه و ینگی قلعه سفلا شهرستان شیروان با هفت دستگاه خودروی امدادی، هفت موتور لجن کش به ۱۵۵ نفر ازساکنان این روستا‌ها خدمات رسانی کردند.
وی گفت: تعداد ۱۷ تخته پتو، ۱۶ تخته موکت و ۴۰ بسته موادغذایی بین مردم این روستا‌ها توزیع شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: در شهرستان مرزی راز و جرگلان نیز ۱۱ دستگاه چادر امدادونجات بین ۱۵ خانوار روستا‌های سیل زده کرپشلی و اسمی این شهرستان توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: سه تیم با ۱۲ نفرامدادگر درروستا‌های سریوان تپه شهرستان بجنورد و روستا‌های اینچه سلفی و علیا شهرستان مانه و سملقان امدادرسانی کردند و سه دستگاه چادر و بسته‌های غذایی در بین سیل زدگان این مناطق توزیع کردند.
انتهای پیام/آ


بارش باران و جاری شدن سیل در شهرستان‌های خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.