مدیرکانون بازنشستگان استان اصفهان گفت: امکانات رفاهی بازنشستگان در استان به دلیل همکاری نکردن شهردای در 40 سال پیش مانده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پویان فر امروز در  جلسه کانون بازنشستگان استان اصفهان گفت:امکانات رفاهی بازنشستگان در اصفهان نسبت به جاهایی که بعد از انقلاب تبدیل به استان شد به دلیل همکاری نکردن شهرداری در خور استان  نیست.

وی افزود: در زمینه خانه مهر ، هفته گذشته با مدیریت شهری و دوتن  از اعضای  شورای شهر جلسه ای برگزار شد، که شهردار اصفهان مطرح کرد مصوبه ایی درباره واگذاری زمین از پارک ها نداریم.

مدیر کانون بازنشستگان استان اصفهان در ادامه گفت:در طول 40 سال تمام منابع آبی را نابود کردیم و حال به فکر مدیریت و برنامه ریزی هستیم،درمورد سالمندان نباید این روال تکرار شود وباید قبل از بحران مدیریت کنیم.

پویان فر تصریح کرد:شهرداری در کنار زیباسازی شهر ودیگر امکانات رفاهی درقبال بازنشستگان وسالمندان هم باید اهدافی داشته باشد زیرا جامعه ما سال به سال به سمت سالمندی می رودو بحران سالمندان 15 سال دیگر همانند بحران آب مشکل آفرین می شود.

در ادامه نماینده کارگروه در صندوق کانون بازنشستگان استان اصفهان گفت:در خصوص کارآفرینی و اشتغال تسهیلاتی برای بازنشستگان  و خانواده های آنها در نظر داریم ازجمله وام  تا سقف 20 میلیون تومان وکارآفرینی در زمینه مشاغل خانگی،صنایع دستی، کشاورزی،نویسندگی وغیره

حق شناس افزود:اگر بخواهیم در خصوص کارآفرینی و اشتغال ، دولتی برخورد کنیم موفق نخواهیم بود و در این راستا باید کار را به خود بازنشستگان بسپاریم.

وی در ادامه گفت:افسردگی اقتصادی و فرار سرمایه در اصفهان از مسائل قابل تامل است واگر اقتصادمان خلاق و بر اساس نیازهای نوظهورمان سازمان دهی شود موفق خواهیم بود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه کانون بازنشستگان استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.