نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ابراز امیدواری کرد : با پیگیری های لازم ساخت خانه مهر برای بازنشستگان به نتیجه برسد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر امروز در جلسه کانون بازنشستگان اصفهان  با اشاره به ساخت خانه مهر برای بازنشستگان گفت: پس از تصویب مجلس و تایید هیئت دولت در سال 84 ساخت خانه مهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود:تغییر کاربری زمین مورد نظر از کاربری فضای سبز به کاربری تفریحی فرهنگی انجام شده است اما دو اشکال در زمینه احداث خانه مهر وجود دارد.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهراصفهان در این باره توضیح داد: مدیریت شهری در زمان فروش زمین مورد نظرمتعهد شده است که صرفا  زمین  خریداری شده  را برای ایجاد فضای سبز استفاده کند اما پس از تغییر کاربری زمین از فضای سبز به فرهنگی هنری،مالک زمین به این تغییر کاربری معترض شده است.

نصر افزود:  شورای عالی ترافیک  نیز زمین مورد نظر را به عنوان یک میدانگاه برای کنترل ترافیک در نظر گرفته است  .علاوه بر آن ، شورای طراحی نیز طراحی مناسب را برای ساخت خانه مهر به انجام رسانده است.  

وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری های صورت گرفته این مشکل حل شود و قطعا شورای شهرو شهرداری پیگیری های لازم برای انجام این طرح را انجام می دهند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین از تبدیل خیابان چهار باغ عباسی به یک  محور فرهنگی خبر داد و گفت: قرار بر این است که کسبه این خیابان تا حد امکان شغل خود را متناسب با کارکردهای فرهنگی  که در محور این خیابان در نظر گرفته شده است، قرار دهند .

وی ابراز امیدواری کرد با ایجاد این محور فرهنگی تفریحی در مرکز شهر مکانی مناسب برای هم نشینی و صحبت مردم  فراهم شود و جذابیت های  اصفهان به عنوان یک شهر تاریخی و فرهنگی  حفظ شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان  از جمع حاضر درخواست کرد که مطالبات شهری را به عنوان یک اولویت از مدیریت شهری درخواست کنند و خاطر نشان کرد:  اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته است موجب افزایش بیشتر نشاط و شادابی برای مردم اصفهان شود و قطعا این فضاهای در نظر گرفته شده با حضور فرهیختگان و بازنشستگان و خواست و پیگیری آنان برای ایجاد  این فضاهای فرهنگی با  سرعت بیشتری به پیش می رود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه کانون بازنشستگان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار