مهاجم تیم ملی ایران گفت: در جام جهانی هر نتیجه‌ای بگیریم فوتبال ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

انصاری فرد: بحث آبروی تیم ملی در جام جهانی مطرح است/ باید حواشی موجود ختم به خیر شودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی ایران درباره حضور در تمرینات تیم ملی بیان کرد: خداراشکر پس از اتمام فصل به اردوی تیم ملی آمدم و از حالا خود را برای جام جهانی آماده می‌کنم. امیدوارم تمام شرایط تیم ملی برای حضور در این مسابقات سخت فراهم شود و فضای خوب و مناسبی شکل بگیرد تا به بهترین شکل آماده حضور در جام جهانی شویم.

او درباره حواشی اطراف تیم ملی گفت: حواشی همیشه وجود دارد، اما خدا را شکر بازیکنان کار خودشان را انجام می‌دهند و بدون توجه به حواشی سعی می‌کنند در زمین حرفشان را بزنند. امیدوارم این حواشی زودتر ختم به خیر شود و همه دست به دست هم بدهند تا تیم ملی بدون حاشیه به جام جهانی برود.

انصاری فرد افزود: بحث آبروی کشورمان در میان است. جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبال است. در این مسابقات هر نتیجه‌ای بگیریم فوتبال ایران به نمایش گذاشته می‌شود و امیدوارم در جام جهانی سربلند شویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره شانس حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی با توجه به آمادگی سایر مهاجمان گفت: همیشه رقابت در تیم ملی وجود دارد، اما تمام بازیکنان حاضر در اردو سالم هستند و با آمادگی کامل در تمرینات شرکت می‌کنند. امیدوارم هر بازیکنی در ترکیب اصلی تیم ملی است بتواند موثر باشد و بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. تفاوتی ندارد چه بازیکنی در ترکیب قرار بگیرد.

انصاری فرد درمورد شانس تیم ملی برای درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: امیدوارم این اتفاق رخ دهد چراکه تیم اول آسیا هستیم و سعی می‌کنیم در جام جهانی بهترین عملکرد را ارائه دهیم. برای کسب نتیجه مطلوب راهی روسیه می‌شویم و تمهیدات لازم از سوی کادر فنی اتخاذ شده است. آغاز تمرینات تیم ملی در این مقطع در راستای همین تمهیدات است و امیدوارم همه امکانات برای تیم ملی فراهم شود چرا که می‌خواهیم بهترین نتایج را در این رقابت‌ها کسب کنیم تا انتظار‌های مردم برآورده شود.

انصاری فرد درمورد از دست دادن عنوان آقای گلی لیگ یونان و احتمال حضورش در تیمی بزرگ‌تر از المپیاکوس اظهار داشت: فصل فوتبالی خوبی را پشت‌سر گذاشتم و اگر در روز آخر بدشانسی نمی‌آوردم، آقای گل می‌شدم. در مورد آینده‌ام هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و تصمیمی نگرفته‌ام.

انتهای پیام/

اظهارات کریم انصاری فرد درباره وضعیت تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.