مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: حمایت از کالای ایرانی را در مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز صنفی پیگیری می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: مبارزه قاطع با مقوله قاچاق و ریشه کن کردن آن، به معنای حمایت از کالای ایرانی است.

وی ادامه داد: برخورد با اصناف متخلف یا فروش کالا‌های تقلبی و بی کیفیت و کم فروشی‌ها در جهت حمایت از کالای با کیفیت داخلی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به اینکه این اداره کل در سال‌های گذشته نیز در بحث مبارزه با قاچاق و تخلفات صنفی فعال بوده است، تصریح کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب که امسال را به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند برنامه ریزی‌های لازم انجام شده و گشت‌ها و نظارت‌ها بیشتر خواهد بود.

مبشری ادامه داد: برنامه ریز‌های لازم انجام شده تا قاطعانه‌تر با قاچاق برخورد شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی شده است پرونده‌ها را به سمت پرونده‌های کیفی سوق دهیم اضافه کرد: با پرونده‌های مهم و سنگین و افرادی که به صورت باند فعالیت می‌کنند برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه رسیدگی به پرونده‌های تخلفات و قاچاق در سال جاری با سرعت بیشتری دنبال می‌شود، تصریح کرد: سرعت رسیدگی خوب بوده، اما باز هم باید زمان رسیدگی‌ها را کاهش دهیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: تعامل با دستگاه‌های همکار را در سال جاری بیشتر کرده ایم و با همکاری آن‌ها کار‌ها را به شکل بهتر پیش می‌بریم.

وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی را محقق کنیم.

مبشری بیان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی فارس در بحث نظارتی و برخورد با تخلفات وظیفه خود را به بهترین نحو انجام می‌دهد، اما تولیدکنندگان نیز باید به وظیفه خود عمل کنند و کیفیت را ارتقا دهند.

انتهای پیام/ن

مبارزه با قاچاق کالا

برچسب ها: قاچاق ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.