رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از ۱۸ سال از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس شهرستان زاهدان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی قتل مسلحانه مردی ۴۵ ساله در خرداد ماه سال ۷۹ در زاهدان و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل که با جعل مدارک برای خود و خانواده اش توانسته بود در استان تهران مخفی شود با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از مناطق استان تهران دستگیر و به فرار ۱۸ ساله وی پایان دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارگاهان علت قتل اختلاف خانوادگی اعلام شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

قاتل فراری در زاهدان

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۲ تير ۱۳۹۷
احتمالا یکی اینولو داده
آخرین اخبار