عضو تیم ملی وزنه برداری گفت:طبق صحبتی که با مسئولان داشتم قرار بر این شد تا پاداش المپیک 2012 لندن را به من پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سعید محمدپور در مورد این که قهرمانی او در  المپیک 2012 لندن تائید شده است یا خیر، بیان‌ کرد: تائیدیه قهرمانی من در  المپیک 2012 لندن به تازگی آمده و تنها نامه نگاری‌های اداری آن باقی‌ مانده است که آن هم باید هر چه سریعتر توسط مسئولان انجام شود. مطمئنا تا به حال مسئولان IOC حکم و همچنین مدال قهرمانی را از وزنه‌برداری که دوپینگش مثبت شده باشد را پس گرفته اند .تازه او محروم هم شده است. تنها مانده که کمیته ملی المپیک پیگیر ارسال حکم و مدال قهرمانی من باشند. البته در کنار این موضوع دریافت جایزه های آن هم از اولویت های اصلی من محسوب می شود.

محمدپور در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند جوایزی که سال 2012 به قهرمانان  المپیک اهدا شد، به او هم خواهند داد یا خیر،گفت:صحبتی که در گذشته انجام داده اند این بود که پرداخت کنند. سال 2012 ، وزارت ورزش و جوانان 200 سکه با یک مجوز خودرو به قهرمانان المپیک داد،در کنار آن هم کمیته ملی المپیک 70 میلیون تومان  در سال 2012 به ورزشکاران پرداخت کرد.

هدف اصلی ام المپیک 2020 است

او در مورد آخرین وضعیت خود نیز، گفت‌:قطعا در بازی های آسیایی شرکت نمی کنم، اما برای مسابقات جهانی تلاش می‌کنم.نفرات خوبی در دسته 105 کیلوگرم وزنه برداری حضور دارند که خوشبختانه با بیشتر آن هم رفیق هستم اما با این وجود کاری به کسی ندارم و چنانچه شرایطم خوب باشد می توانم خوب عمل کنم.در حدود 2 سال پیش که تازه به وزن 105 کیلوگرم آمدم به رکورد دنیا حمله کردم و اگر دوباره مصدومیتم سراغم نیاید باید ببینیم شرایط چگونه پیش می رود. البته هدف اصلی‌ و برنامه ریزی ام این است که خودم را برای حضوری موفق درالمپیک 2020 آماده کنم و این دور از دسترس نیست. برای مسابقات جهانی چنانچه مشاهده کنم که احتمال دارد دوباره آرنجم منجر به مصدومیتم می شود، ریسک نمی‌کنم تا دوباره مصدومیت سراغم نیاید.چون اگر این بار ریسکی حرکت کنم  و مصدوم شوم باید برای همیشه از ورزش خداحافظی کنم. این نوید را می دهم که از سال آینده نمی گذارم کسی در دنیا بتواند کسی با من رقابت کند.

برخی مربیان حقم را ندادند

قهرمان  المپیک لندن در مورد این که تصور می‌شد پس از مصدومیت سنگینی که داشت وزنه‌برداری اش تمام شده باشد،گفت: شاید خود من هم تا چند ماه به همین موضوع فکر می‌کردم، اما از حق نباید گذشت برخواه در طول این مدت خیلی از من حمایت کرد. آدم چاپلوسی نیستم، اما او در طول این مدت واقعا به من کمک کرد، در حالی که مربیان دیگر نه تنها به من لطف نکردند بلکه حتی حقم را هم ندادند. این در حالی است که من با برخواه تنها احوالپرسی داشتم و حتی با وجود مصدومیت جزئی که در اردوی ماهشهر برایم بوجود آمد باز هم من را به اردوی تیم‌ ‌ملی دعوت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار