عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف را قرائت کرد.

بیانیه محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف قرائت شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف را در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 25 اردیبهشت ماه) مجلس را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

اعلام انتقال پایتخت رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل به بیت المقدس در طول سه ماه گذشته موجی از اعتراضات و خشم مسلمانان جهان را به دنبال داشته است. اما برخی از خوش خدمتی های عده ای از شاهزادگان تازه به دوران رسیده باعث گستاخی هر چه بیشتری رژیم صهیونیستی و حمایت بی چون و چرای قدرت های سلطه گر جهان از این غده سرطانی شده است به نحوی که هر روز بر ابعاد جنایت سردمداران صهیونیست و سرکوب مردم فلسطین افزوده می شود.

ملتی که با دست خالی از حق قانونی بازگشت به سرزمین آبا و اجدادی خود دفاع نموده و لرزه بر اندام غاصبان سرزمین مسلمانان انداخته است.

ما نمایندگان مجلس اقدام غیرقانونی ترامپ در به رسمیت رساندن انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس همزمان با روز نکبت و مقابله با اعتراض مظلومان فلسطینی که با سرکوب و شهادت ۵۰ نفر و بیش از دو هزار نفر مجروح مواجه شده است به شدت محکوم نموده و از مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی می خواهیم بی تفاوتی را در مقابل رژیم بحران زا و کودک کش صهیونیستی کنار گذاشته و بدانند در نهایت مقاومت فلسطینیان طومار جنایتکاران را در هم خواهد پیچید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار