مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه دو میلیون نفر جمعیت دارد که نیمی از آن در مرکز استان ساکن هستند.

علیرضا گودرزی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت:برای پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی در حاشیه‌های شهر کرمانشاه، دو میلیارد تومان اعتبار به این مناطق اختصاص داده ایم.

وی گفت: کرمانشاه از نظر اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با داشتن 371 کیلومتر مرز مشترک با عراق، اکوتوریسم، منابع آبی فراوان، معادن غنی و... یکی از استان های پرظرفیت کشور است.

وی افزود: در بحث جرائم و پرونده های کیفری در سال 95 حدود 96 هزار پرونده در استان داشته ایم که این رقم در سال 96 حدود 22 هزار پرونده کاهش داشته است.

گودرزی گفت: یک میلیارد و 776 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات تقسیم کار ملی به استان اختصاص داده شده که این میزان اعتبار در اختیار 9 دستگاه استان قرار گرفت.

وی گفت:در اواخر سال گذشته پنج میلیارد و 140 میلیون تومان اعتبار به منظور کنترل آسیب های اجتماعی به استان اختصاص یافت.

وی افزود: از این میزان اعتبار دو میلیارد تومان برای کنترل آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر کرمانشاه و دو میلیارد تومان در قالب دفاتر تسهیل گری تخصیص یافته است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اعتبار میلیاردی برای پیشگیری آسیب های اجتماعی در کرمانشاه

برچسب ها: اعتیاد ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.