صدا و سيماي استان کهگیلویه وبویراحمد با ويژه برنامه هاي متنوع به استقبال ماه مبارك رمضان مي‌رود

به گزارش خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوجمدیرکل صدا وسیمای استان گفت: سيماي شبکه دنا با ويژه برنامه هاي ترنم،سحرخيزان،السابقون و پخش سخنراني هاي مذهبي‌ و ديگر برنامه‌هاي متنوع در طول ماه مبارک رمضان با روزه داران همراه است.

یوسف افشارنیا افزود: ويژه برنامه ترنم به صورت زنده و ضبطي و به تهيه كنندگي امير خادمي در ماه رمضان هنگام افطار به مدت شصت دقيقه پخش مي شود.

وی ادامه داد: به ياد خدا، دست خدا، فضايل اخلاقي، باورهاي ديني، ارج نهادن به تلاش كساني كه منجر به موفقيت افراد شده اند، سفره آرايي و احكام با حضور كارشناسان مذهبي از محورها و آيتم هاي برنامه ترنم است.

مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به پخش ويژه برنامه سحرگاهي با عنوان "سحر خيزان" به مدت 60 دقيقه در ايام ماه مبارك رمضان اضافه کرد: اين ويژه برنامه به تهيه كنندگي روح الله رضايي و الياس پروز، سحر های ماه رمضان تقديم مخاطبان سيماي استاني دنا مي شود.

پرداختن به موضوعات متنوع در سحر، از جمله پخش دعاي سحر و شرح آن، كارشناس موضوعي، دعاي روز، كارشناس تفسير دعاي روز، دعاي ابوحمزه ثمالي، معرفي اماكن متبركه استان، پخش گزارش از آداب و رسوم سحر در بين مردم استان، از بخش هاي متنوع ويژه برنامه سحر خيزان است.

وی گفت: گروه‌هاي برنامه‌ساز شبكه راديويي دنا نیز با ويژه برنامه هاي نجواي سحر و بهار بندگي لحظات معنوي خاصي را براي شنوندگان خود فراهم مي كنند.

افشارنیا افزود: بهار بندگي عنوان ويژه برنامه اي است كه در لحظه هاي ملكوتي افطار و اذان مغرب ضمن تبيين احكام ماه مبارك رمضان با حضور كارشناسان مذهبي و حوزوي، فوايد روزه و پيام هاي بهداشت و سلامت اين فريضه الهی را به مخاطبان معرفي مي كند.

مدیرکل صدا و سیمای استان ادامه داد: شناخت قرآن از كلام آيت اله مطهري، متل آباد، معرفي مساجد استان، مسابقه، حكايت هاي اخلاقي، معرفي كتاب و گزارش هاي مردمي از ديگر بخش هاي متنوع ويژه برنامه "بهار بندگي" است كه به مدت 120 دقيقه به تهيه كنندگي ضرغام رشيدي ،گويندگي شيوا رضايي زاده و فردين جهان تاب از راديو دنا پخش مي شود.

نجواي سحر هم ويژه برنامه صداي شبكه استاني دنا در هنگام سحرهاي رمضان المبارك است كه در آن به تبيين احكام روزه با بهره گيري از كلام و تفسير بزرگان ديني پرداخته خواهد شد و ذكر روز و دعاي آن، دعاي سحر و شرح آن، شرح فرازهايي از دعاهاي ابوحمزه ثمالي و بسته هاي توليدي كارشناسي از ديگر بخش هاي ويژه برنامه نجواي سحر به تهيه كنندگي آلب ارسلان محمدي پور است كه به مدت 90 دقيقه و با اجراي حميد رضا رحمت پور از شبكه استاني صداي دنا پخش خواهد شد.

انتهای پیام/د

پخش برنامه های متنوع در ماه مبارک رمضان از شبکه دنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.