قهرمان وزن 82 کیلو گرم رقابت های انتخابی تیم کشتی فرنگی گفت:تمام هدفم ملی پوش شدن در رقابت های مهم پیش رو و کسب مدال در این میادین است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،یوسف قادریان با بیان این مطلب گفت: من با همه وجود تمرین می کنم که با دوبنده تیم ملی در رقابت های بزرگ به مدال برسم، نه این که صرفا دنبال ملی پوش شدن باشم بنابراین باید هر طور شده در رقابت های مهم پیش رو با کسب موفقیت ناکامی های گذشته را جبران کنم.

دارنده مدال برنز جهان درباره این سوال که آیا قبول دارد در چند گذشته عملکرد قابل دفاعی نداشته است گفت:بله ؛موافقم ،متاسفانه به دلیل بر خی مشکلات مدتی تمرکز لازم را نداشتم و در میادینی که به من فرصت داده شده نتیجه خوبی نگرفتم اما هم اکنون شرایط متفاوت است و برای جبران آمده ام و امیدوارم با حل شدن کامل مشکلات بتوانم جلوی کادر فنی و مردم رو سفید شوم.

وی درباره رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی نیز اظهار داشت:برای حضور در این مسابقات در شرایط آمادگی ایده آل نبودم اما با تمریناتی که داشتم فقط برای موفقیت پا روی تشک مسابقه گذاشتم که به لطف خدا با قهرمانی همراه بود.

قاردیان خاطرنشان کرد:این دوره از مسابقات انتخابی واقعاَ در سطح بسیار خوبی برگزار شد و همه نفرات مدعی حاضر بودند و در نهایت هم،کشتی گیرانی که بیشتر زحمت کشیدند به حق خورد رسیدند.

انتهای پیام/

صحبت های دارنده مدال برنز جهان درباره مرحله نهایی انتخابی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار