۸ پایگاه خدمات اجتماعی در شهرستان بیرجند فعالیت می کنند.

فعالیت ۸ پایگاه خدمات اجتماعی در شهرستان بیرجندشرفی مدیر بهزیستی شهرستان بیرجندگفت: پایگاه های خدمات اجتماعی با هدف توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی و کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند .


وی ادامه داد: بهزیستی از طریق پایکاه های خدمات اجتماعی آسیب ها و معضلات مناطق حاشیه شهر را شناسایی کرده و به ترتیب اولویت و با کمک دستگاهای همکار جهت رفع آن اقدام میکند.


شرفی خاطرنشان کرد: مرکز استان به دلیل مهاجرت بی رویه و ساکن شدن افراد در مناطق حاشیه و کم برخوردار نیازمند خدمات بیشتر است ‌و هر دستگاه براساس ظرفیتی که دارد خدمات در خور شانی به این مناطق ارائه دهد .


مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند با بیان اینکه آسیب های اجتماعی در هر منطقه با منطقه دیگر متفاوت است گفت : به دلیل جمعیت بالایی که در روستاهای حاشیه شهر نظیر حاجی آباد ، چهکند، دستگرد و امیرآباد و مهر شهر وجود دارد عظم بالایی را می طلبد که دستگاه ها با همفکری همدیگر خدمت رسانی به این مناطق را ارایه دهند .


در ادامه حسنی مسئول امور اجتماعی بهزیبیرجند با بیان اینکه شایع ترین آسیب در مناطق کم برخوردار و سکونتگاه های غیر رسمی اعتیاد است خاطر نشان کرد: مشکل فاضلاب، کمبود فضاهای ورزشی ، فرهنگی، تفریحی، عدم فضای سبز ،مشکلات آپارتمان نشینی،عدم رسیدگی به بهداشت محله ،وجود خانه های مخروبه و غیرقابل استفاده ،کمبود اتوبوس بین شهری،کمبود فضای آموزشی از دیگر مشکلات این مناطق است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.