فرماندار کلات گفت: بارندگی‌های شدید عصر دوشنبه این شهرستان که بعضا به صورت تگرگ بود و منجر به جاری شدن سیل شد، خسارت جدی دربرنداشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سیداصغر علوی تبار فرماندار کلات دوشنبه شب گفت: بر اثر این بارندگی‌ها آب‌های سطحی وارد معابر و خیابان‌های کلات و منجر به آبگرفتگی و انسداد تونل ورودی شهر شد که با جمع آوری آبرفتها، هم اکنون این مسیر بازگشایی شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی آبگرفتگی چند خانه مسکونی در منطقه دربند کلات، تخریب یک واحد شهری، واژگونی یک خودرو، مفقودی چند راس دام و خسارت به یک دستگاه تراکتور از جمله خسارات سیل امروز بوده است.

وی با اشاره به ادامه بارش و آماده باش همه نیرو‌های امدادی گفت: هشدار‌های لازم توسط سازمان‌های مربوط داده شده و پیش بینی‌های لازم در خصوص دیگر حوادث احتمالی نیز صورت گرفته است.

*سیل درگز مهار شده است

حسن کاظمی، معاون فرماندار درگز نیز گفت: بارندگی‌های عصر دوشنبه و امشب در این شهرستان منجر به جاری شدن سیل شد که خسارتی به بار نیاورد و در مسیر اصلی خود وارد بند انحرافی شد.

هواشناسی خراسان رضوی امروز با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد و از هموطنان درخواست کرد از سکونت و توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.