معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: بیش از هزار و ۶۰۰میلیارد تومان تسهیلات به اشتغال استان اصفهان تخصیص یافت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار امروز در نشست کارگروه اشتغال در نایین با اشاره به اینکه در سال97 فرصت های تسهیلات بانکی خوبی برای سرمایه گذاران فراهم شده است، گفت: امسال، در موضوع اشتغال فراگیر استان اصفهان، بیش از یک هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شد که بانک های عامل هشت گانه در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد.

وی با بیان اینکه نرخ سود مشارکت تسهیلات باتوجه به نوع طرح بین 10تا16درصد خواهد بود، افزود: در حوزه اشتغال روستایی استان نیز امسال بیش بر 270میلیارد تومان تسهیلات بانکی با نرخ سود شش تا 10درصد در نظر گرفته شده است.

منصوری ادامه داد: بر اساس بازخوردهای دریافت شده و تجربه دو ماهه آخر سال96، بخشنامه جدید دریافت تسهیلات در سال97 تا پایان هفته ابلاغ خواهد شد که در این خصوص علاوه بر افزایش دریافت سرعت وام، اختیار عمل کارگروه های فنی شهرستان ها نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است و شهرستان ها می توانند وام های تا 250میلیون تومان را در شهرستان تصویب و خود به بانک ها معرفی کنند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به  روند تسریع دریافت وام اشاره کرد و گفت: در این بخشنامه زمان ماندگاری طرح در دستگاه ها و بانک ها نسبت به سال گذشته از سه ماه به یک ماه کاهش یافته است.

منصوری با اشاره به زمینه و ظرفیت های بسیار خوب شهرستان نایین هم برای ایجاد اشتغال، افزود: مقرر شد طرح هایی در زمینه های گردشگری، صنایع دستی، معدن و صنایع معدنی و طرح های روستایی در اولویت کاری قرار گیرد.

 

انتهای پیام/م 

 

نشست کارگروه اشتغال در نایین

برچسب ها: وزارت تعاون ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.