رئیس فراکسیون مستقلان گفت: اگر به مکانیزم واحد برسیم، هر سه‌ فراکسیون می‌دانند که در انتخابات ‎هیئت‌رئیسه چقدر سهم‌ دارند.

جلالیکاظم جلالی رئیس فراکسیون مستقلان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت فراکسیونی نمایندگان برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس گفت: ما با توجه به شرایط متفاوت امسال باید وحدت و انسجام بیشتری در داخل مجلس داشته باشیم.

وی تأکید کرد: نباید بر روی مسائل حاشیه‌ای جنجال ایجاد کنیم زیرا تصمیمات مهمی قرار است، امسال برای کشور اتخاذ شود.

جلالی با بیان اینکه هنوز ما در قالب فراکسیونی انتخابات هیئت رئیسه را آغاز نکردیم، گفت: گفت‌وگوهایی را با دو فراکسیون دیگر درباره شرایط حساس کنونی داشته‌ایم تا بتوانیم به یک مکانیزم واحد برای انتخابات هیئت رئیسه برسیم.

رئیس فراکسیون مستقلان ولایی اظهار کرد: برخی گله‌گذاری‌ها از سال گذشته میان فراکسیون‌ها مطرح است که با توجه به عمل نکردن برخی به تعهداتشان تعدادی از این گله‌گذاری‌ها وارد است.

وی بیان کرد: امسال باید اقدامات هر سه فراکسیون به شکل اخلاقی‌تر و با عمل به تعهدات پیش برود.

جلالی با اشاره به اینکه بنده با هر دو فراکسیون نمایندگان ولایی و امید درباره انتخابات هیئت رئیسه صحبت کرده‌ام، گفت: این سخنان به صورت مصداقی نبوده و درباره شخص خاصی صحبت نکردیم، بیشتر درباره رسیدن به یک مکانیزم در این انتخابات بحث و بررسی شد.

رئیس فراکسیون مستقلان ولایی ادامه داد: اگر به یک مکانیزم واحد برسیم به طور طبیعی هر سه فراکسیون می‌دانند که چه میزان در انتخابات هیئت رئیسه سهم دارند و مبتنی بر آن می‌توانند در داخل فراکسیون خود رأی‌گیری را انجام دهند.

وی تصریح کرد: صحبت‌های اولیه میان سه فراکسیون مستقلان، نمایندگان ولایی و امید انجام شده و به احتمال بسیار زیاد هفته‌ آینده به یک تصمیم و نتیجه واحد در این مورد برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار