عضو هیات مدیره مخابرات منطقه کردستان گفت: شبکه نورونتا یکپارچه‌ترین شبکه دیتای موجود در کشور است که موسسات مالی اعتباری و حاکمیتی از آن بهره‌مند هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ مسعود سیدالشهدایی عضو هیات مدیره مخابرات منطقه کردستان گفت: ارتباطات در دنیا به سمت و سوی ابزاری به شکل موبایل، کامپیوتر و لب‌تاب که ما استفاده می‌کنیم که اگر همواره سخت افزارش را کوچک نکنند قدرت تحرکش را از دست می‌دهد همانطور که می بینید ابزارها کوچکتر با تکنولوژی قویتر می‌سازند.

وی در ادامه  به وضعیت مخابرات با ارتباطات در دنیا، وضعیت شرکت مخابرات در ایران و استان کردستان و خلقه مفقوده استفاده از این سرویس‌ها اشاره کرد و افزود: مخابرات و ارتباطات در دنیا به صورت شبکه همه جهات پیش می‌رود.

این مقام مسوول گفت: شبکه نورونتا یکپارچه‌ترین شبکه دیتای موجود در کشور است که موسسات مالی اعتباری و حاکمیتی از آن بهره‌مند هستند.

سیدالشهدایی عنوان کرد: با توجه به کیفیت و امنیت بالای سرویس بر روی این شبکه و رضایتمندی بالای مشترکین به نسبت سایر شبکه‌ها، یکی از گزینه‌های مهم برای ساماندهی شبکه بین سازمانی دیتای مشتریان خاص است.

وی مهم‌ترین شاخصه‌های شبکه نورونتا را شبکه اختصاصی غیراشتراکی، سرویس با بالاترین ضریب امنیت در کشور، بهره‌مندی از ظرفیت کافی، سرویس با ضریب دسترسی ۹۹ درصدی و توسعه‌پذیری در شبکه دارای مرکز تماس و سرویس تضمین شده عنوان کرد.

انتهای پیام/ د م

سرویس با بالاترین ضریب امنیت از شاخصه‌های شبکه نورونتا است

برچسب ها: امنیت ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.