نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: وحدت بین مسلمانان برنده‌ترین سلاح در برابر دشمنان است که ارتباط بین کشورهای اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و تقویت بیش از پیش این وحدت شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون سازمان نهضت‌العلمای اندونزی در حاشیه برگزاری کنگره امام محمد غزالی در اندونزی، گفت: ملت ایران با وجود تنوع در رنگ و مذهب، در بحث اتحاد الگویی کاملی هستند.

وی افزود: در طول تاریخ انقلاب مردمان این سرزمین ثابت کرده‌اند که دین اسلام و دفاع از ارزش‌های انقلاب بیش از هر چیزی برای آنها اهمیت دارد و برای پاسداری از این ارزش‌ها حاضر به هر نوع ایثار و از خودگذشتگی هستند.

حسینی‌شاهرودی وحدت و تبعیت از رهبری را عامل اصلی در پیروزی و اقتدار ملت ایران دانست و اذعان داشت: ملت ایران با تکیه بر همین اصول اساسی توانسته‌اند در برابر تمام هجمه‌های دشمنان ایستادگی و پله‌های رشد و ترقی در عرصه‌های مختلف را یکی پس از دیگری بپیمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه جهانی‌شدن اسلام در بستر وحدت مسلمانان تحقق پیدا می‌کند، اضافه کرد: وحدت بین مسلمانان برنده‌ترین سلاح در برابر دشمنان است که ارتباطات مختلف و برگزاری برنامه‌های متعدد بین کشورهای اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و تقویت بیش از پیش این وحدت شود.

وی با بیان اینکه دنیا دارد اسلام ناب را از ایران می‌گیرد، تصریح کرد: همه دنیا ایران را محور مقاومت اسلامی می داند و این کشور به عنوان الگوی مقاومت اسلامی و استکبارستیزی شناخته شده است.

به گفته نماینده ولی فقیه در کردستان، امروز بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی از رهبر معظم انقلاب حرف شنوی دارند و این مسئله موجب خشم دشمنان انقلاب شده است.

وی در ادامه از پیشرفت‌های ایران سخن گفت که برای عالم خیره‌کننده است، گفت: یکی از اهداف اصلی تحریم‌ها جلوگیری از سرعت پیشرفت ایران است، اما با وجود تمام هجمه‌های دشمنان ایران به لحاظ پیشرفت‌های علمی در دنیا اول است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در مباحث هسته‌ای، نانو، پزشکی و دفاعی پیشرفت‌های خوبی داشته و این درحالی است که دشمنان همواره با توطئه‌های خود در صدد جلوگیری از پیشرفت‌های علمی و دفاعی ما هستند.

انتهای پیام/م

دنیا ایران را محور مقاومت اسلامی می داند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.