مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: پنج هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان ماه مبارک رمضان امسال در قالب طرح مفتاح الجنه مورد دلجویی قرار می‌گیرند.

دلجویی از پنج هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن رمضان توسط این نهاد در ماه مبارک رمضان گفت: بازارچه جشن رمضان و نمایشگاه دستاوردهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد باهدف به نمایش گذاشتن توانمندی‌های مددجویان و عرضه و فروش محصولات تولیدی آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.
وی افزود: در این نمایشگاه بخشی از توانمندی‌های مددجویان در قالب ۷۰ غرفه از ۳۰ اردیبهشت‌ جاری تا ۱۰ خردادماه در پارک مطهری کرمان به نمایش گذاشته می‌شود.
صادقی تصریح کرد: شهروندان و علاقه مندان می‌توانند در ماه مبارک رمضان امسال نیز از ساعت ۱۸ الی ۲۳ از نمایشگاه تولیدات و دستاورده های مددجویان استان کرمان دیدن کنند.
وی به اجرای طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان به‌منظور سرکشی از خانوارهای ایتام و نیازمند تحت حمایت این نهاد با حضور مسئولان و خیران استان خبر داد و افزود: پیش‌بینی‌شده است امسال در قالب این طرح پنج هزار خانواده مورد دلجویی قرار گیرند.
صادقی یکی از طرح‌های مهم کمیته امداد در ماه مبارک رمضان را حامی یابی برای ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین اعلام کرد و گفت: به دنبال ایجاد پایگاه های جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند در استان به ویژه در ایام شب های قدر هستیم.


وی از برگزاری مراسم تجلیل از خیران و حامیان طرح اکرام و محسنین در استان کرمان خبر داد و گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ۲۲ میلیارد تومان سال گذشته به ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان کمک کرده‌اند.


مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه گفت: به‌منظور حمایت از کالای ایرانی، هیچ کالای خارجی که مشابه ایرانی داشته باشند توسط این نهاد خریداری نمی‌شود و جهیزیه‌های اهدایی این نهاد به زوج‌های جوان نیز از کالاهای ایرانی است.

انتهای پیام/س

 

برگزاری مراسم تجلیل از خیران و حامیان طرح اکرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.