مرحله استانی دومین دوره مسابقات قرآنی یادواره شهدای مدافع حرم با شرکت ۱۶۶ مددجو از سراسر استان کرمان در ماهان برگزار شد.

برگزاری مسابقات قرآنی ویژه مددجویان کرمانی در ماهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ عباس بذرکار، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه مرحله استانی دومین دوره مسابقات قرآنی یادواره شهدای مدافع حرم با حضور ۱۰۴ مددجوی خواهرو ۶۲ مددجوی برادر از سراسر استان کرمان در ماهان برگزار شد، گفت: توسعه فرهنگ قرآنی در بین خانوارهای تحت حمایت، شناسایی استعدادهای قرآنی و فراهم نمودن زمینه انس و الفت مددجویان با قرآن و تشویق آن‌ها به فراگیری علوم قرآنی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات بوده است.

وی با اشاره به اینکه درمجموع ۱۶۶ نفر از مددجویان خواهر و برادر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در مرحله استانی این مسابقات شرکت کرده بودند، افزود: مددجویان شرکت در این مسابقات در بخش خواهران در رشته‌های حفظ، قرائت و تواشیح و مددجویان شرکت کننده در بخش برادران نیز در رشته‌های حفظ، قرائت و اذان این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.


وی تصریح کرد: از بین مددجویان شرکت‌کننده در این مسابقات ۵۰ نفر از بین خواهران و ۲۳ نفر از بین برادران به مسابقات کشوری یادواره شهدای مدافع حرم راه یافتند.


بذرکار بابیان اینکه تقویت بنیه فرهنگی خانوارهای تحت حمایت یکی از اهداف و برنامه‌های اساسی این نهاد است، افزود: این نهاد به ‌منظور توانمند سازی فرهنگی خانوارهای تحت حمایت و همچنین شکوفایی استعدادهای قرآنی در بین این خانوارها و ایجاد زمینه انس بیشتر مددجویان با قرآن اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی در بین خانوارهای تحت حمایت می‌کند.


انتهای پیام/س

 

مسابقات قرآنی ویژه مددجویان کرمانی در ماهان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.