رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهنوج از برگزاری نمایشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه 20هزار جلد کتاب با سه هزار موضوع ارائه شده است.

ارائه 20هزار جلد کتاب با سه هزار موضوع در نمایشگاه کتاب کهنوجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام حسین نظری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهنوج گفت: نمایشگاه کتاب کهنوج از 15تا 30 اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن شهید شهسواری این شهرستان دایر است و علاقمندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 22 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.


وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بخش کتاب و کتابخوانی دارد، اظهار کرد: طی 2 سال گذشته 2 نمایشگاه کتاب با حمایت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در زمینه سیاست های دولت تدبیرو امید در این بخش برگزار شده است.


رییس اداره فرهنگ و ارشاد کهنوج تصریح کرد: ارتقای سطح مطالعه و کتابخوانی، برطرف کردن نیازهای علمی علاقه مندان و پژوهشگران، آشکارتر کردن اهمیت موضوع کتاب در جامعه و سوق دادن جامعه به سمت مطالعه و کتابخوانی و قرار دادن کتاب در سبد خانوار از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

انتهای پیام/س

 

برگزاری نمایشگاه کتاب کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.