یک وکیل دادگستری در ساوه، حین اجرای حکم قضایی مورد ضرب و شتم قرار کرفت و راهی بیمارستان شد.

ضرب و شتم وکیل دادگستری ساوه حین اجرای حکمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ یک وکیل دادگستری حین اجرای حکم خلعیت در یکی از روستا‌های شهرستان ساوه، مورد هجوم یک خانواده ۵ نفری قرار گرفت و به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شد.

عباس نیری وکیل مصدوم شده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ درباره این حادثه گفت: به عنوان وکیل خواهان پرونده قضایی همراه ماموران اجرای احکام در محل مورد نظر حضور پیدا کردیم که متاسفانه، خانواده طرف پرونده با چوب و چاقو به سمت بنده حمله ور شدند و از چند ناحیه مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفتم که با وضعیت بی هوشی به بیمارستان منتقل شدم.

رئیس دادگستری ساوه هم در خصوص این حادثه گفت: وکلا از بازوان دستگاه قضایی برای اجرای عدالت هستند و مطمئنا با جدیت این حادثه را دنبال خواهیم کرد.

طبق قانون باید اشد مجازات در خصوص ضاربان

ابوالفضل حقیقی نژاد یکی از وکلای کانون دادگستری در این باره گفت: حادثه برای وکیل دادگستری در حین اجرای حکم بوده و طبق قانون باید اشد مجازات در خصوص ضاربان اجرا شود.

حقیقی نژاد در خصوص حمایت‌های قانونی از وکلا افزود: توهین به وکیل همانند حکم توهین به قضات است و انتظار داریم برای جلوگیری از اینگونه حوادث برای وکلا، دستگاه قضایی حمایت‌های لازم را اعمال نماید.

گفتنی ست هم اکنون وکیل مصدوم در بیمارستان شهر ساوه بستری و تحت مداواست و حال عمومی وی رو به بهبودی است.

انتهای پیام / ج

وکیل دادگستری حین اجرای حکم در ساوه مورد ضرب و شتم قرار گرفت

برچسب ها: دادگستری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.