معاون امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: در راستای حمایت از شعار سال، از سوی استانداری لرستان به ادارات در جهت خرید محصولات ایرانی بخشنامه ارسال شده است.

گودرز امیری  معاون امور اقتصادی استاندار لرستان اظهار داشت: یکی از شروط مهم در فروش کالا‌ها اخلاق مداری است که در این راستا لازم است اتحادیه‌های صنوف، برای نیرو‌های انسانی دوره‌های آموزشی برگزار کنند.

وی افزود: تعهد اخلاقی فروشنده پس از خرید خیلی مهم است و تحقق آن می‌تواند حمایت از مصرف‌کنندگان را آسان کرده و این ضرورت مهم را برآورده سازد.

معاون اموراقتصادی استاندار لرستان، با اشاره به شعار سال عنوان کرد: در راستای این شعار، از سوی استانداری لرستان به ادارات در جهت خرید محصولات ایرانی بخشنامه ارسال شده است، اما لازم است که محصولات مورد استفاده کیفیت لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: افزایش کیفیت کالا‌های داخلی توان رقابت‌پذیری بنگاه‌های اقتصاد را حفظ و یا ایجاد می‌کند چراکه کالا‌های بدون کیفیت توان رقابت در بازار را ندارند.

امیری گفت: همچنین لازم است که نظارت لازم بر تولید، کیفیت و خدمات پس از فروش کالا‌ها وجود داشته باشد، تا با دنبال آن تقاضا افزایش یافته و شعار سال محقق شود.

انتهای پیام/م

ادارات لرستان ملزم به خرید محصولات ایرانی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.