برنامه‌های هفته کار و کارگر در لرستان، امروز، پنجم اردیبهشت با نواخته شدن زنگ کار و تولید در هنرستان ولیعصر (عج) خرم‌آباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علی آشتاب، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان، صبح امروز در مراسم آغاز برنامه‌های هفته کارگر در لرستان که در هنرستان ولیعصر (عج) خرم‌آباد برگزار شد، گفت: هفته کار و کارگر که از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد، فرصتی برای تجلیل از زحمات کارگران و توجه بیشتر به خواسته‌ها و زحمات این قشر از جامعه است.

وی با بیان این‌که حمایت از کالای ایرانی را پایه و محور اصلی برنامه‌های هفته کارگر در لرستان قرار داده‌ایم، عنوان کرد: کمیته ستاد بزرگداشت هفته کارگر، جلسات متعددی را برای برگزاری بهتر برنامه‌های این هفته برگزار کرده است.

آشتاب گفت: دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر، عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان با حصور جمعی از تشکل‌های کارگری، دیدار کارگران با نماینده، ولی فقیه در استان و اجرای طرح شمیم خدمت در مصلی الغدیر از برنامه‌های هفته کارگر در سطح استان خواهد بود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان کارگران را رکن اصلی و تاثیرگذار در تولید کالای داخلی و حمایت از کالای ایرانی برشمرد و خاطرنشان کرد: به حرکت درآمدن چرخ تولید داخلی و پویایی کالای ایرانی توسط کارگران صورت می‌گیرد و به‌منظور تکریم از قشر کارگر، آئین تجلیل از کارگران نمونه لرستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: حمایت از تولید داخلی و خرید کالای ایرانی در حقیقت حمایت از اشتغال، صنعت و کارگران ایرانی به‌عنوان سنگربانان کار و تولید است.

آشتاب در پایان گفت: برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی متنوعی در طول این هفته در سطح واحد‌های تولیدی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د

نواخته شدن زنگ «کار و تولید» در خرم‌آباد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار