رئیس‌پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 4 نفره‌ای خبر داد که با سفر به شهرهای مختلف کشور و ارائه مدارک جعلی باربری، محموله های بار را سرقت می کردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ستار خسروی در این باره اظهار کرد: در پی شکایت شهروندی مبنی بر سرقت محموله خشکبار به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال، با بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان  مشخص شد که این محموله به مقصد یکی از استان های شمالی کشور بارگیری شده بود که راننده اقدام به سرقت محموله می‌کند.

رئیس‌پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی دریافتند باندی متشکل از 4 نفر به شهرهای مختلف کشور سفر می کنند و با ارائه مدارک جعلی محموله‌های باری را تحویل می گیرند و سپس آن را به سرقت می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: نهایتاً با پیگیری‌ و اقدامات ویژه پلیسی مخفی‌گاه سارقان در 2 استان کشور شناسایی شد و در دو عمیلات ضربتی اعضای این باند دستگیر و جهت تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شدند.

خسروی بیان داشت: پیگیری‌ها حاکی از سرقت‌های متعدد اعضای این باند در شهرهای مختلف کشور است که تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد و از کسانی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند می خواهیم برای شناسایی سارقان و طرح شکایت خود به پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.

وی با اشاره به کشف 2 محموله خشکبار مسروقه به ارزش 600 میلیون ریال از این باند یادآور شد: اطلاعات به دست آمده از سرقت بیش از 7 میلیارد ریال اموال مسروقه ،باند مذکور حکایت دارد.

رئیس‌پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یکی از مال‌خران این پرونده در یکی از شهرهای غربی کشور در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: تلاش برای شناسایی سایر مال‌خران و کشف اموال مسروقه همچنان ادامه دارد.

وی به سابقه دار بودن اعضای باند اشاره کرد و ابراز داشت: اقدامات این باند به صورت گسترده در سطح کشور بوده است و از پلاک ها و مدارک جعلی نیز در رسیدن به اهداف خود استفاده می کردند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.