سرمربی سابق تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان در لیگ هجدهم نیز به احتمال زیاد، سرمربی سرخپوشان جنوب کشور خواهد بود.

پورموسوی، سرمربی فولاد در لیگ هجدهمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان که در لیگ هفدهم با کسب ۴۴ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت، تلاش می‌کند تا با هدایت سید اکبر پورموسوی در لیگ هجدهم، عملکرد بهتری داشته باشد و بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند.

مسئولان باشگاه فولاد در صدد حفظ سید اکبر پورموسوی و کادرفنی تیم شان هستند، هرچند قرارداد بیشتر بازیکنان این تیم از جمله (حامد لک، رحیم زهیوی، ایوب والی، عبدالله کرمی، احمد عبدالله زاده، پیمان شیرزادی، یوسف وکیا، ایمان مبعلی، نوید عاشوری، آرش افشین، فرشاد سالاروند) به پایان رسیده، اما آن‌ها تلاش می‌کنند تا با حفظ بازیکنان موثر و جذب بازیکنان جدید، هواداران شان را شاد کنند و بتوانند سهمیه آسیا را کسب کنند.

این تیم در فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی و اعتراض فراوان سید اکبر پورموسوی با حواشی مختلفی مواجه شد، اما مسئولان باشگاه فولاد قصد دارند با حمایت از کادرفنی این تیم شرایط تمدید قرارداد اعضای این کادر را فراهم کنند. البته به نظر می‌رسد سیاست بومی گرایی پورموسوی همچنان در فولاد خوزستان ادامه داشته باشد.

بر همین اساس، علی اژدری زاده، مدیرعامل فولاد خوزستان در مصاحبه‌ای گفت: با پورموسوی قرارداد داریم و او را حفظ می‌کنیم. برای فصل آینده برنامه خوبی داریم امیدواریم هواداران فولاد کمک کنند تا به هدف مان برسیم.

انتهای پیام/

پورموسوی در فولاد می‌ماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار