شهردار همدان از برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده در روز همدان خبر داد.

برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده در روز همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس صوفی شهردار همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جشنواره شهروندان برگزیده در شهریور ماه امسال وهمزمان با روز همدان برگزار می شود، افزود:روز همدان رویداد مهمی برای شهروندان همدانی است.

وی ادامه داد: روز همدان به عنوان یک مناسبت و روز تاریخی، شرایط بهتر و استقبال گسترده ‌تری دارد که با همراه شدن اختتامیه جشنواره شهروندان برگزیده همدان شور نشاط بیشتری پیدا می کند.

شهردارهمدان با تأکید بر اینکه تغییر زمان جشنواره در صحن شورای اسلامی شهر همدان مطرح و به تصویب رسید، اظهار داشت: به دلیل حساسیت‌های اعضای محترم شورا برای برپایی شایسته ترین جشنواره‌ و در شأن شهروندان همدانی، زمان برپایی اختتامیه جشنواره شهروندان برگزیده همدان با حضور میهمانان ویژه به شهریورماه امسال تغییر پیدا کرد.

وی از حضور افراد برجسته‌ ومفاخر همدانی در اختتامیه جشنواره شهروندان برگزیده همدان خبر داد و خاطر نشان کرد: انتخاب شهروندان برگزیده، حسِ وظیفه‌شناسی را به عنوان فرهنگ در جامعه نهادینه می‌کند که در این راستا شورای شهر و شهرداری همدان برای آنکه اثبات کنند نسبت به نگرش شهروندان بی‌تفاوت نیستند، به برگزاری این چنین جشنواره‌هایی اقدام کرده‌اند.

صوفی به اشاره به روند شناسایی، معرفی و الگوسازی شهروندان برگزیده در سطح جامعه گفت: بسترسازی برای ارتقای آموزش‌های شهروندی و همچنین تلاش برای تبدیل جشنواره به رویدادی فرهنگی- اجتماعی سالانه در سطح شهر را از مهمترین اهداف جشنواره است.

وی یادآورشد:  دبیرخانه جشنواره شهروندان برگزیده همدان  از آبان‌ماه سال گذشته به همت مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر و همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان آغاز به کار کرده که تلاش‌های آنها قابل قدردانی است.

انتهای پیام/ج

جشنواره شهروندان برگزیده در همدان برگزار می شود

برچسب ها: شهرداری ، روز همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.