درجلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فراهان بر نگهداشتن حرمت ماه مبارک رمضان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فراهان با حضور اعضای ستاد در سالن دفتر امام جمعه شهرفرمهین برگزار شد.

حجت الاسلام فیض کرمیان امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فراهان در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بر نگهداشتن حرمت و استفاده از فیوضات این ماه تاکید کرد.

حجت الاسلام فیض کرمیان افزود: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند روحیه جهادی و بسیجی است تا بتوانیم در رفع معضلات جامعه، احیای معروفات فراموش شده و پیشگیری از معروفاتی که رایج شده، گام برداریم.

امام جمعه شهرستان فراهان اضافه کرد: امر به معروف نیازمند کاری سازمانی است و با هماهنگی بین بخشی میان اعضای ستاد این فریضه الهی در جامعه با رشد و نمود خوبی انجام می‌شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فراهان ادامه داد: اعضای ستاد باید با شرح وظایف آشنایی داشته باشند تا در جامعه و در سطح ادارات بتوانند به خوبی وظایف خود را انجام دهند.

تاکید بر ترویج  فرهنگ استفاده از کالا‌های ایرانی

سجادی فرماندار و قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فراهان هم در این جلسه بر تلاش همگان جهت ترویج فرهنگ استفاده از کالا‌های ایرانی تاکید کرد.

سجادی با بیان اینکه مصلحت کشور، حمایت و استفاده از تولیدات داخل و کمک به کارگر ایرانی است افزود: با مصرف کالای ایرانی در واقع استقلال اقتصادی کشور تحقق پیدا می‌کند و اگر در مسئله‌ اقتصاد کشوری نتوانست خودش تصمیم بگیرد و روی پای خود بایستد استقلال سیاسی آن کشور تحقق پیدا نمی‌کند.

فرماندار فراهان در پایان تصریح کرد: تولیدکنندگان هم باید با تولید کالا‌های با کیفیت با قیمت مناسب نظر مصرف‌کنندگان را به سمت کالا‌های تولیدشده خود بکشانند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی هم باید احتیاجات مورد نیاز دستگاه‌ها، حوزه مدیریت خود را از کالا‌های داخلی تامین نمایند.

تاکید بر نگهداشتن حرمت ماه مبارک رمضان

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.