یکی از استارت آپ‌ها سایتی را طراحی کرده است که در آن می‌توانید خانه‌های ارزان روستایی را برای اقامت انتخاب کنید.

پول زیادی در هتل‌ها خرج نکنید، زیرا اهالی بومی یک شهر میزبان شما هستندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه درشرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند، باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصو‌لاتی بپردازد که این شرکت‌ها تولید کردند.

یکی از سایت‌های استارت‌آپی موفق به ایجاد خدمتی شده است که به وسیله آن هر یک از مسافران می‌توانند بدون نیاز به رزرو هتل اقامت خوبی در ویلا، آپارتمان‌ها و خانه‌های روستایی داشته باشد.

بسیاری از افراد دلشان نمی‌خواهد حین سفر در هتل اقامت داشته باشند و به همین دلیل است که به دنبال ویلا و یا خانه‌های روستایی می‌گردند، این سایت فضایی را برای هر یک از افراد فراهم آورده است که در آن می‌توانند خانه‌های خود را برای اجاره دادن معرفی کنند و مسافران هم با مراجعه به این سایت می‌توانند مکان اقامت خود را  به راحتی رزرو کنند.

در این سایت تنها کافی است مقصد خود را انتخاب کنید تا انواع اتاق‌ها و یا خانه‌های آن محدوده برایتان به نمایش درآید و سپس بعد از بررسی، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و دکمه درخواست را بزنید، سپس از طریق درگاه اینترنتی پیش پرداخت را به صاحبخانه بدهید.

بومی‌ها میزبان مسافران می‌شوند

هر یک از افرادی که در شهر و یا روستاهای ایران زندگی می‌کنند می‌توانند آپارتمان، ویلا و یا خانه روستایی خود را برای چند شب اقامت به مسافران اجاره دهند.

از ویژگی‌های این سایت این است که اگر خدمتی را دریافت می‌کنید و یا خدماتی مطابق میل شما ارائه نشد می‌توانید پول خود را از میزبان پس بگیرید و مبلغ پرداختی شما نزد میزبان محفوظ است، هنگامی که به هر دلیلی در تاریخ و یا ساعت مشخص اقامتگاه به شما تحویل داده نشد ظرف مدت 24 ساعت از زمان شروع رزرو مهلت دارید تا پیگیری‌های لازم را انجام دهید و پول خود را پس بگیرید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
عالیه سفر ارزان قیمت در میاد
آره بابا چی بود برا یه شب 500 هزار تومن جه خبره؟
آخرین اخبار