یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که بیمار می‌تواند در آن پاسخ سؤالات خود و پزشک مخصوص را پیدا کند.

از پیدا کردن درمان‌گران بیماری‌های صعب‌العلاج تا پاسخ به سؤالات ساده در استارت‌آپ‌هابه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی‌ باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند، باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصو‌لاتی بپردازد که این شرکت‌ها تولید کردند.

 

یکی از سایت‌های استارت‌آپی موفق به طراحی ویژگی‌ای شده است که به کمک آن به راحتی می‌توانید از پزشکان متخصص در نرم‌افزار مدیریت مطب آنلاین نوبت دریافت کنید.

 

امروزه به دلیل ترافیک و کمبود وقتی که اغلب افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند زمانی برای رفتن به دکتر و درمان بیماری‌ها باقی نمانده است اما این یک نرم‌افزاری به کمک محققان ایرانی طراحی شده است که به صورت آنلاین پزشک شما را برایتان‌ مشخص می‌کند.

 

این نرم‌افزار به صورت یک مطب است که شما می‌توانید در آن پرونده بیماری خود و همچنین میزان بدهکاری یا بستانکاری‌ خود را مشاهده کنید؛ هدف این بخش از نرم‌افزار صرفه‌جویی در وقت منشی و دکتر است.

 

هر یک از بیماران می‌توانند پزشک متخصص و فوق‌تخصص خود را در این سایت پیدا کنند؛ پزشکانی از متخصص مغز و اعصاب تا طب سنتی در این نرم‌افزار قرار دارند.

 

ثبت نسخه الکترونیکی در سایت دانش‌بنیان

 

از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار این است که بیماران می‌توانند در آن برنامه حضور پزشک را مشاهده کنند و از تعرفه‌های مطب هم آگاه شوند همچنین در این نرم‌افزار نسخه دارویی ثبت می‌شود که اهمیت خاصی در مراجعات بعدی بیمار نزد پزشک دارد.

 

همچنین متخصصان مختلف در این نرم‌افزار و سایت اطلاعات خود را د زمینه‌های مختلف پزشکی و سؤالات متداول بیماران را می‌نویسند و هر یک از افراد با یک کلیک ساده می‌توانند به راحتی به این اطلاعات دست پیدا کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار