بازیکن تیم ملی بستکبال گفت:با توجه به انگیزه‌ای که در بازیکنان وجود دارد می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

یخچالی:انگیزه بازیکنان در تیم ملی زیاد استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام یخچالی بازیکن تیم ملی بستکبال در مورد شرایط اردو تیم ملی گفت: از آخرین بازی تیم ملی حدود ۲ ماه می‌گذرد. برخی از بچه‌ها استراحت کردند و کادرفنی تیم ملی نیز با نوع جدیدی از تمرینات به آماده‌سازی برخی از بازیکنان کمک کرد. بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار هستند. یک تورنمنتی در چین برگزار می‌شود که باید ۲ ماه دیگر برای حضور در این مسابقات راهی چین شویم.

او ادامه داد:امیدوارم با نکاتی که کادرفنی در تمرینات به بازیکنان گوشزد می‌کنند، بتوانیم به آمادگی خوب برسیم تا با انجام بازی‌های خوب در آن تورنمنت شرایط مان را بهتر کنیم.

یخچالی درباره اینکه آیا امیدی است تا تیم ملی به جام جهانی راه یابد، گفت: نزدیک به ۲ سالی می‌شد که بازیکنان با تجربه ای، چون صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی در ترکیب حضور نداشتند. با بازگشت این نفرات و همچنین اضافه شدن بازیکنان جوانان به تیم شرایط خوبی پیش روی ما است. در مجموع تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان در اردوی تیم ملی حضور دارند. در کنار آن از کادرفنی با تجربه‌ای هم برخورداریم. با توجه به انگیزه‌ای که در تیم وجود دارد همین موضوع کمک می‌کند تا هم به جام جهانی برویم و هم در مسابقات پیش رو به نتایج خوبی دست یابیم.

یخچالی درباره اینکه مهم‌ترین امکانات برای پیشرفت بسکتبال چیست، گفت:در حال حاضر بازی‌های تدارکاتی خوب به آماده‌سازی تیم ملی کمک می‌کند. طبق برنامه ریزی‌های کادرفنی، مسئولان فدراسیون نیز در تلاش هستند تا بتوانند تا با مهیا کردن چند دیدار تدارکاتی تیم ملی را برای حضوری موفق دربازی‌های مقدماتی جام جهانی و بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده کنند.

انتهای پیام/

اظهارات یخچالی در حاشیه تمرین تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار